به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، روز یکشنبه

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۱۹ آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران ستادی ، با حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار ،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، انتصاب شایسته آذری را به سمت جدید مدیر منطقه تبریک ، و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون و سربلندی نمود .و اظهار امیدواری کرد با توجه به نگاه مثبت همکاران و خوشنامی و اخلاق مدارانه بودن ایشان که جزو نیروهای خوش فکر و با تجربه هستند، شاهد تحولات و فعالیت های چشمگیری در حوزه ارتباطات استان باشیم .
وی ادامه داد : ما نیز در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم استان کمک خواهیم کرد چرا که گفتمان امروز ما ، گفتمان جدید بخش ارتباطات می باشد و برخود لازم میدانیم از شرکت های دانش بنیان استان حمایت نماییم.
سپس آذری سرپرست مخابرات منطقه دراین دیدار ، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات استان در خصوص بسترهای ارتباطی به بیان عملکرد و دستاوردهای مخابرات منطقه پرداخت و گفت: با ایجاد بستر های جدید مخابراتی به دنبال ارائه خدمات نوین وبا کیفیت بالاتر به مشترکین استانی هستیم.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن