شناسایی عامل ایجاد مزاحت در اینستاگرام رئیس پلیس فتا استان خراسان

شناسایی عامل ایجاد مزاحت در اینستاگرام
رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی مزاحم اینترنتی خبر داد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و سلب آسایش یک خانواده کرده بود.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ علی محمدپور، رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان طبس مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت همسر وی و موجب سلب آسایش خانواده او شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و شگرد‌های پیچیده و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان طبس مالک صفحه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به این پلیس تحویل داده شد.

سرهنگ محمدپور بیان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را از این عمل مجرمانه کنجکاوی در فضای مجازی عنوان کرد.

این مقام انتظامی گفت: کاربران در شبکه‌های اجتماعی مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی کنجکاوی و یا انتقام جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، زیرا همانطور که بار‌ها گفته شده است، مزاحمت در فضای سایبری جرم است و با آنها برابر قانون برخورد می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن