اهمیت سلامت نیروی انسانی از اولویت های مهم مخابرات

اهمیت سلامت نیروی انسانی از اولویت های مهم مخابرات منطقه خراسان جنوبی در روزهای کرونایی
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی، ضمن اشاره به تلاش های مثال‌زدنی کارکنان مخابرات منطقه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات در این خصوص پرداخت.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی ، آذری نصرآباد به ارائه گزارشی از اقدامات مخابرات منطقه در مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ پرداخت و گفت: اهمیت دادن به سلامت کارکنان اولین گام برای شکست این ویروس می باشد.
آذری نصرآباد بر تداوم فعالیت جدی مبارزه با ویروس کرونا و اهمیت سلامت نیروی انسانی که از اولویت های مهم شرکت می باشد گفت: ضرورت استفاده از ماسک توسط کلیه همکاران، گرفتن دمای بدن کارکنان در بدو ورود به اداره با دماسنج، ضد عفونی روزانه اتاقهای کارکنان، راهروها و سالن ویدیو کنفرانس , توزیع اقلام بهداشتی از قبیل دستکش، مایع ضدعفونی کننده، نصب پوستر، بروشور درب اتاق همکاران جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گسترده به تمامی کارکنان در خصوص رعایت نکات بهداشتی، اجرای دستور العمل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شرکت مخابرات ایران به توصیه های سلامت محیط کار، اطلاع رسانی به همکاران از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت منطقه و … از جمله اقدامات این شرکت به صورت مستمر در جهت پیشگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا می باشد.
وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به آن گفت: با توجه به توصیه پزشکان باید کمترین رفت و آمد و تجمع در بین مردم وجود داشته باشد بنابراین دورکاری تعدادی از کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی تمدید شده است.
سرپرست مخابرات منطقه با اشاره به دورکاری کارکنان مخابرات بیان نمود: به منظور پیشگیری و سلامت کارکنان از بیماری کرونا، فعالیت هایی که انجام آن ها ضرورتی برای حضور کارکنان در محل کار ندارد به صورت دورکاری صورت پذیرفته است.
وی افزود: تعدادی از همکاران ۱۱۸ و ۲۰۲۰ و همچنین همکاران دچار بیماری‌های خاص که نیاز فیزیکی جهت انجام فعالیت های خود ندارند، برای حفظ سلامت آنان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل برای آنها مهیا گردید.

آذری با توجه به شعار” در خانه بمانیم ” گفت مخابرات منطقه اقدام به اطلاع رسانی جامع و معرفی راهکار های خدمات غیر حضوری مخابرات ایران از جمله: پرداخت از طریق خدمات غیرحضوری ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شماره گیری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی همکاران منطقه آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند اشاره نمود.

وی گفت: مشترکین میتوانند جهت کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود و دیگران از سامانه های غیرحضوری استفاده نمایند.
شایان ذکر است :در این راستا سرپرست مخابرات منطقه ضمن بازدید از کلیه حوزه ها/ادارات و مراکز پاسخگویی مشتریان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همکاران تاکید نمود.

http://sapp.ir/sk_tci
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن