‍ سید عباس رحیمی رئیس شعبه تامین اجتماعی عشق آباد

‍ سید عباس رحیمی رئیس شعبه تامین اجتماعی عشق آباد بعد از یک دهه که در عشق آباد بود ازمسولین و مردم عشق آباد خداحافظی کرد

متن پیام خداحافظی به این شرح است

✅امام جمعه محترم و معزز بخش دستگردان، بخشدار محترم ،شهردار محترم ،اعضای محترم شورای اسلامی شهر عشق آباد و بخش دستگردان ،مسئولین محترم ادارات و نهادها،اعضای محترم کانون بازنشستگان و مستمری بگیران ،بیمه شدگان ،مستمری بگیران ،کارفرمایان محترم و عموم مردم ولایت مدار و قدرشناس بخش دستگردان

❇️باسلام و احترام:
هر چند سلام سرآغاز دردناک خداحافظی است ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد. خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما مردم شریف ،ولایت مدار و با فرهنگ بخش دستگردان ،مسئولین و کارکنان خدوم ادارات و نهادها و همکاران پرتلاش و بی ادعای خودم در اداره تأمین اجتماعی شعبه آباد سپری کنم به یقین ادعا می کنم که در طول ۹سال و اندی حضور در منطقه بهره های فراوان از آموزه‌های انسانی ،اخلاقی و مدیریتی شما نصیب اینجانب شده است.

◀️اکنون که توفیق خدمت در سنگر دیگری در مرکز شهرستان برای اینجانب فراهم گردیده‌است فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ،لطف و همدلی شما عزیزان بویژه عزیزانی که اینجانب را مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند سپاسگزاری و قدردانی نمایم .

◀️با اذعان به اینکه آنچه محقق شده لطف پروردگار و آنچه مانده بضاعت ناچیز این حقیر بوده است همگی شما را به خداوند متعال می سپارم . امید آن دارم که از صمیم قلب قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت بر من ببخشایید و حلالم فرمایید.در سایه عنایات حضرت ولیعصر‌ برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان دارم.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن