عزیزالله:  اخبار فارس من افکار سنجی توانا دانشکده انتشارات فارس نوجوان دیگر زبانها (Other Languages) دسته بندی ها صفحه نخست جامعه اقتصاد بین الملل سیاست علم

عزیزالله:

اخبار

فارس من

افکار سنجی

توانا

دانشکده

انتشارات

فارس نوجوان

دیگر زبانها (Other Languages)

دسته بندی ها

صفحه نخست

جامعه

اقتصاد

بین الملل

سیاست

علم و پیشرفت

دانشگاه

فرهنگ

هنر و رسانه

استانها

عکس

فیلم

ورزش

زندگی

فارس پلاس

دفاتر منطقه ای

نمایش در نسخه دسکتاپ

استانها / مازندران

۰۷:۲۹ ۱۴۰۲-۲-۲۵

۰

۰

هشدار فعالیت آزادبرها برای زائران عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه تمامی پرداخت‌ها برای اعزام به عتبات عالیات به‌صورت آنلاین و ازطریق سامانه است، گفت: اگر زائران مشاهده کردند از آنان وجهی دریافت می‌شود باید به این اعزام شک کنند؛ چراکه کاروان‌های غیرمجاز خارج از چرخه حج و زیارت دارند اعزام را انجام می‌دهند.
مدیر حج و زیارت مازندران با هشدار نسبت به فعالیت‌های آزادبرها در استان، تصریح کرد: کاروان‌های غیرمجاز با سودجویی از احساسات مردم و ارائه خدمات ضعیف و خارج از استاندارد و حتی خدمات فاقد امنیت و بیمه موجب دردسرها و نگرانی‌هایی برای زائران می‌شوند.

مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: موضوع مهم اینکه زائران بعد از اعزام به دفاتر ما این موارد را گزارش می‌کنند درحالی‌که بهتر است قبل از اعزام به اداره مراجعه کرده تا برای اعزام خدمات لازم در اختیارشان قرار گیرد.

اسماعیلی یادآور شد: متاسفانه کاروان‌های غیرمجاز از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده که تبعات منفی درصورت بروز حوادث برای زائران به وجود خواهد آمد.

وی با اعلام اینکه تمامی پرداخت‌ها برای اعزام به عتبات عالیات به‌صورت آنلاین و ازطریق سامانه است، اظهار کرد: اگر زائران مشاهده کردند از آنان وجهی دریافت می‌شود باید به این اعزام شک کنند؛ چراکه کاروان‌های غیرمجاز خارج از چرخه حج و زیارت دارند اعزام را انجام می‌دهند.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن