‍ #نماینده_در_حوزه_انتخابیه #توسعه_زیرساخت‌های_اینترنت #لزوم_پوشش_کامل_جاده‌ای_تلفن‌همراه ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر امروز با مهندس

‍ #نماینده_در_حوزه_انتخابیه
#توسعه_زیرساخت‌های_اینترنت
#لزوم_پوشش_کامل_جاده‌ای_تلفن‌همراه

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر امروز با مهندس مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در این دیدار از وضعیت ضعف اینترنت در برخی روستاهای حوزه انتخابیه و مرکز شهرستان طبس گلایه کرد و افزود: شرایط کرونایی کشور و دنیا باعث شد حساسیت اینترنت و زیرساخت‌های لازم را بیشتر نمایان کرد و امیدواریم با پیگیری‌های مشترک به نتیجه مطلوبی از آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه و اینترنت در منطقه برسیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات خوب در حوزه زیرساخت ارتباطات در استان خراسان جنوبی قدردانی کرد و افزود: تولید و کنترل محتوی در فضای مجازی و نیز تقویت شبکه ملی اطلاعات ایران براساس موازین اسلامی از وزارت ارتباطات مورد توقع است که تاکنون کوتاهی شده است.

عضو شورای عالی گردشگری کشور تصریح کرد: وسعت جاده‌های غرب استان خراسان جنوبی، سفرهای متعدد در محورهای مواصلاتی، حضور گردشگران در راستای تقویت صنعت توریسم و نیز حوادث غم‌بار جاده‌ای، ضرورت آنتن‌دهی ۱٠٠ درصدی تلفن همراه در راه‌های ۴ شهرستان فردوس، طبس، سرایان و بشرویه را بیشتر کرده است که پیگیری می‌شود این مهم هرچه سریعتر محقق شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی در این جلسه گزارشی از وضعیت تامین زیرساخت، شبکه، آنتن‌دهی و سطح پوشش اینترنت و تلفن همراه ارائه کرد.

مهندس بهی از مردم خواست مطالبات و مشکلات در حوزه تلفن همراه و اینترنت را به تلفن ۱۹۵ اعلام کنند و در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

در این دیدار دکتر رضوی و دکتر حیدری مسئولان دفاتر نماینده در تهران و طبس و مهندس رحیمی مشاور حجت الاسلام نصیرایی نیز حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر طبس نماینده مجلس شورای اسلامی

۹۹/۱۱/۰۷

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن