‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد به رییس جمهور منتخب

‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد به رییس جمهور منتخب و اعضای جدید شورای شهر و قدردانی از مردم همیشه در صحنه عشق آباد

شهردار عشق آباد پیروزی در انتخابات را به منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد تبریک گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد : مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) در پیامی از حضور و شرکت شهروندان عشق آباد در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا در عرصه انتخابات تقدیر و تشکر نمود و همچنین به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد تبریک گفت.

متن پیام شهردار عشق آباد به این شرح است:

*بسمه تعالی*

((هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست.))

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک، برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، جلوه های با شکوه وفاداری و اعتماد و اعتقادی بود که در پاسخ به دعوت رهبری معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.

به لطف و یاری خداوند متعال سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران و علی الخصوص مردم همیشه در صحنه شهر عشق آباد برگزار گردید. در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ عشق آبادی های همیشه همراه و دلسوز نظام برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات عشق آباد افزودند.

این حماسه سیاسی و اجتماعی و حضور مقتدرانه نه تنها زمینه‌ساز اقتدار ملی و عقب نشینی دشمنان نظام و انقلاب بوده بلکه راه‌‌گشای توسعه و پیشرفت کشور و اعتمادسازی حداکثری میان مردم و مسئولین خواهد بود.

انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات حساس و حائز اهمیت است که به طور مستقیم با سرنوشت شهر، آبادانی و توسعه‌ی پایدار شهرها در ارتباط است. قطار عمران و آبادانی عشق آباد اکنون بر روی ریل خود در حال حرکت است و قطعاً با انتخاب اعضای با تجربه، تازه نفس, دلسوز و همدل به جرات می‌توان گفت عشق آباد در مسیر توسعه است.

اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان شهر با وفاق، هم‌افزایی، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و پروژه‌های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل تاثیرگذار خواهند بود.

اینجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده و ضمن تقدیر و سپاس از اعضای گران‌مایه‌ی دوره‌ی پنجم، تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد ، اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورا اسلامی شهر و شهرداری، بتوانیم به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه شهری گام برداریم.

استمرار موفقیت‌های شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد، تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهر گردد.

محمود ملکی – شهردار عشق آباد

(خردادماه ۱۴۰۰)
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن