#درد_دل_طبسی من به جناب #نصیرایی رای خواهم داد اجازه بدهید که من

#درد_دل_طبسی

من به جناب #نصیرایی رای خواهم داد

اجازه بدهید که من حرف دلم و عقلم و منطقم و اعتقاد را بزنم و سفره دلم را بی هیچ سیاستی پیش شما مردم خوب شهرستان طبس و مردم مومن و همراه و همدل بشرویه علی الخصوص سرایانی ها با محبت که محبت و همدلیشان برای طبسی ها دائمی شده است، عشق آبادی های پر توان و پیگیر، دیهوکیهای پرتلاش و جدی و با محبت، پهن کنم
۳۵ سال سابقه کار دارم ۲۵سال مدیر موفق ترین مدارس طبس بوده و هستم(نمونه دولتی و هیات امنایی آیت الله واعظ طبسی) و افتخار می کنم قریب به اتفاق نخبگان طبسی که امروز در تهران و ایران و اروپا و آمریکا و کانادا ووو هستند روزی شاگرد بنده و جمع دوستانم بوده آند.

چهار سال پیش اگر از من سوال میشد به چه کسی رای خواهی داد خیلی محکم و قاطع جوابم سرکار خانم دکتر علیزاده بود ولی در شرایط فعلی که حق انتخاب به و بهتر از من و خیلی از دوستانم گرفته شده، رجوع به عقل و منطقم می کنم و به جناب نصیرایی رای می دهم. عقل می گوید او چهار سال از بقیه جلوتر است چهار سال یعنی ۱۴۸۰ روز ، ضرب در عمر حدود دویست هزار نفر مردم منطقه. واقعا چه عددی بدست می آید حتما سرتان سوت خواهد کشید.
مگر میشود عمر عزیز انسان ها را اینقدر کم ارزش جلوه داد و باز دست به انتخاب جدید و تکرار جدید زد؟
نخبگانی که پا به عرصه رقابت گذاشتند همه قابل احترام هستند و پشتوانه آینده طبس و منطقه ، یکی فرماندار میشود و یکی شهردار، یکی استاندار میشود و یکی مدیر کل.
ولی ما حق توهین و نخبه سوزی را حتما و ابدا نداریم.
نخبگان ممکن است گاهی اشتباه کنند و دست به خود سوزی بزنند که البته اینجا مقصر مردم نیستند. و واقعا چقدر نخبگان حیف میشوند آنگاه که وارد بازی های کثیف سیاسی می شوند و خود را برای همیشه کیش و مات می بینند آنگاه که در قضیه الحاق و انتزاع خود را به کوچه عمر چپ می زنند و مسیر توسعه یک شهرستان را کج می کنند نه یک مرتبه، نه دو مرتبه و سه مرتبه هر بار با زیرکی تمام به نوعی یا شانه از زیر این اشتباه بزرگ خالی می کنند و یا بار این گناه کبیره را به گردن دیگران می اندازند. غافل از اینکه مردم اگر چه همه ماخوذ به حیا هستند ولی در موقع خودش قدرت خود را نشان خواهند داد.
چیزی که همه نخبگان باید آویزه گوششان باشد اینکه اگر اشتباه کردند اقرار به اشتباه خود کنند مسلما مردم آنها را خواهند بخشید آنها همانند سایر مردم ممکن است اشتباه کنند ولی حق خودسوزی ندارند، حق سیاست بازی و دغلکاری ندارند، حق ریاکاری و تزویر ندارند چون آنها پشتوانه شهر هستند، ستونها و عمودهای محکم شهر هستند، پناه مردم عادی شهر هستند.

درد سرتان ندهم اگر امروز من حق انتخاب داشتم به امثال مرحوم شکیبی و مهندس مومن و معتقد جناب پیوندی و جوانان دانشمند طبسی که در دانشگاه های مطرح ایران مشغول به کار هستند رای می دادم
ولی امروز که فرصت فراهم نیست و من خود را در مقابل خون شهدا و ایثار ایثارگران مدیون می بینم ، نمی توانم حداقل ها را نیز از دست بدهم.
با هر منطقی که می سنجم جناب نصیرایی را یک سروگردن که نه بلکه ده سر و گردن بالاتر از بقیه در دفاع از شهرستان و منطقه می بینم چه به لحاظ شناخت ظرفیتها و مشکلات و گره های کور منطقه، چه به لحاظ جایگاه شخصیتی که در عرض کمتر از چهار سال در استان و کشور مطرح شده و بدست آورده اند، چه به لحاظ نفوذ کلام و غروری که لازمه یک نماینده مجلس است، و هنوز هم معتقدم مشتی که نصیرایی بر میز استان خراسان جنوبی کوبید ارزش مشت مدرس را داشت اگر چه که یک عده ای باور نداشته باشند.

#محمد_رفیعی برادر شهید و فعال اجتماعی و فرهنگی
@eshkabar
ارسال شده توسط:پست زمان دار
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن