آیین رونمایی از مطالعات طرح جامع ایستگاه راه آهن طبس

آیین رونمایی از مطالعات طرح جامع ایستگاه راه آهن طبس برگزار شد

♻️در مراسمی با حضور مدیرکل راه آهن شرق ، معاون عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس ،رییس اداره نظارت تاسیسات زیربنایی راه آهن ج.ا.ا و معاونین و مسئولین اداره کل راه آهن شرق و طی تماس تصویری با مهندس وحید علی قارداشی مدیر کل دفتر مهندسی و نظارت تاسیسات زیربنایی راه آهن ج.ا.ا از طرح مطالعات جامع ایستگاه راه آهن طبس در محل سالن جلسات این اداره کل رونمایی گردید.

نگرش نوین راه آهن ج.ا.ا، نسبت به نقش ایستگاهها در شهرسازی مبتنی بر حمل و نقل ریلی (TOD) منجر به این شد که طرح جامع ۳۲ ایستگاه مهم و تشکیلاتی راه آهن کشور در دستور کار حوزه معاونت فنی و زیربنایی قرار گیرد.
در این راستا ایستگاه راه آهن طبس بعنوان یکی از ۷ ایستگاه اولویت دار جهت تهیه طرح جامع و راهبردی با بهره‌گیری از تجربیات جهانی متناسب و متناظر با مسائل ریلی و شهری منطقه قرار گرفته و مطالعات آن با نظارت دفتر مهندسی و نظارت تاسیسات زیربنایی راه آهن ج.ا.ا ، تلاش مجدانه ادارات کل مناطق، ادارات ستادی و مقامات منطقه ای ذیربط و در پرتو الطاف خداوند سبحان،نهایی به اتمام رسیده و امروز طی تماس تصویری با مهندس علیقارداشی مدیر کل دفتر مهندسی نظارت تاسیسات زیربنایی راه آهن ج.ا.ا از مطالعات طرح جامع ایستگاه راه آهن طبس رونمایی شد.
این مطالعات بعنوان راهنما و خط مشی کلی طرح توسعه بلندمدت تا افق چشم انداز ۱۴۱۵ مبنای برنامه ریزی توسعه آتی ایستگاه راه آهن طبس قرار خواهد گرفت.

در پایان این جلسه با اهداء لوح از زحمات مهندس رضا شرقی و تعدادی از کارکنان همکار در این طرح در اداره کل راه آهن شرق تقدیر و تشکر بعمل آمد

✍️روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

#اداره_کل_راه_آهن_شرق
#طرح_جامع_ایستگاه_راه_آهن_طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن