دسته‌بندی نشده

حجه الاسلام رجب زاده خطیب موقت عشق آباد در بخش دیگری

حجه الاسلام رجب زاده خطیب موقت عشق آباد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت خداوند تمام بندگانش را ملزم به پیروی از دستورات الهی کرده و از آن ها خواسته تا کاملاً در اسلام داخل شوند و در آن پایدار بمانند و آنان را از هر گونه مخالفت با آیینی که بر پیامبر و آل پیامبر نازل کرده بر حذر داشته است، یکی از این مخالفت ها این است که کسی چیزی از دین مبین اسلام را تمسخر و استهزا کند و ریشخند بزند و رقص و اختلاط زن و مرد را جدی نگیرد و در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عده ای بیایند و به رقص و پایکوبی بپردازند. …
وی افزود :عزای واقعی زمانی است که به اسلام توهین می شود مردم جلو فتنه گر می ایستند همچنان که در سال ۸۸ جلو فتنه گرانی که به امام حسین (ع) توهین کرده بودند ایستادند. امروز علما و متدینین و امامان جمعه تحصن کردند تا به وظیفه شرعی خود در دفاع از اسلام عزیز عمل کنند.
وی در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از حضور مردم ولایت مدار و انقلابی و همیشه در صحنه در خصوص تحصن اطلاعیه ای را صادر نمود : به اطلاع شما سروران می رساند که به دلیل هتک حرمت ها و اهانت های مکرر برخی از مسئولان علی الخصوص استاندار استان خراسان جنوبی به مقدسات و اصرار این شخص بر مواضع خود و عدم عذرخواهی، حال که پای دفاع از اسلام و شرع مقدس در میان است به همراه سایر ائمه ی جمعه استان و ائمه جماعات و حوزه های علمیه به تحصن می نشینیم و تا عزل استاندار از هدف خود کوتاه نخواهیم آمد.
خطیب جمعه موقت عشق آباد تاکید کرد ستادهای امر به معروف و نهی از منکر باید در ایام نوروز فعال شوند و هر جا منکری دیدند تذکر بدهند.
امام جمعه موقت بخش دستگردان در بخش پایانی سخنان خود سالروز درگذشت جانسوز یادگار امام، حاج سید احمد خمینی را گرامیداشت و با اشاره به بخشی از وصیت نامه ایشان که می فرمایند من در هیچ بانک و موسسه و شرکتی وجهی ندارم و اگر مختصر پولی در بانک تعاون اسلامی دارم شهریه های مراجع بزرگوار قم است که باید صرف فقرا گردد، اظهار داشت آن هایی که حقوق نجومی می گیرید بیایید این وصیتنامه را ببینید،
ایشان تاکید کرد همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر اقتصاد مقاومتی عمل می شد این همه بیکار نداشتیم، ببینید چه کسی را داریم انتخاب می کنیم، بصیر و هوشمند باشیم.
رجب زاده خبرنگار عشق آباد
عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن