شهید فخری زاده ، فرزند انقلاب و فخر ایران است ✅

شهید فخری زاده ، فرزند انقلاب و فخر ایران است

✅ تقریبا یک ماه دیگر تا سالگرد شهادت سردار پرافتخار ، شهید سلیمانی باقی مانده است که ملت ایران بار دیگر در غم از دست دادن فرزندی غیور و قهرمان ، عزادار شد.

✅ در آوریل ۲۰۱۸ ( دو سال قبل) نتانیاهو در همایشی عمومی که مدعی سرقت اسنادی از ایران شد و سعی در افشای برنامه هسته ای ایران داشت ، سه مرتبه از دکتر فخری زاده نام برد و جمله ای گفت که تیتر رسانه های جهان شد
این نام را به یاد داشته باشید، محسن فخری زاده
نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی است که در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر شده است، به چشم می خورد.
✅ دبیر شورای عالی امنیت ملی ، آقای علی شمخانی گفته است: ما از طرح ترور دکتر فخری زاده اطلاع داشتیم و حتی مکان آن را هم احتمال می دادیم ، ولی دشمن از ما سریعتر عمل کرد
چندی پیش ، ویدئوهایی از بعضی سلیبریتی ها منتشر شد که دارای بادیگارد و محافظ شخصی بودن و حتی خبر از خرید ماشین ضد گلوله توسط همین سلیبریتی ها مطرح است.
✅ از مقامات امنیتی باید پرسید در شرایطیکه دشمن در تضعیف ایران ، ذره ای درنگ نمی کند و با هر وسیله (ترور ، تحریم، جاسوسی، تحقیر و تبلیغات منفی رسانه ای) سعی در عملی کردن نیت شومش دارد و بنا به ادعای جناب شمخانی ، مسئولان ترور را محتمل می دانستند
آیا نباید با تدابیر شدید امنیتی ، مانع وقوع این خسارت جبران ناپذیر می شدند؟
و اساسا ملت ایران از کدام ارگان و سازمان امنیتی به خاطر این سهل انگاری و خسارت عظمی باید شکایت کند؟
در قلب ملت انقلابی ایران این هراس وجود دارد ، که درآینده شاهد از دست دادن کدامین فرزندش خواهد بود؟
✅مسئله دیگری که در حادثه شهادت دکتر فخری زاده وجود دارد، تفاوت معنی دار پیام تسلیت بعضی مسئولین با پیام مقام معظم رهبری است.
معظم له صراحتا و در ابتدای پیام بر دانشمند هسته ای بودن شهید فخری زاده تاکید می فرمایند ولی برخی مسئولین به جنبه دانش دفاعی ایشان اکتفا کردن و نامی از هسته ای در پیامشان نیست.
ضمن اینکه رهبری معظم ، مسئول این جنایت را آمریکا و اسرائیل دانسته ولی مسئول محترم نامی از این جنایتکاران نبرده و به کلمه دشمنان بسنده کرده اند.
امیدوارم این پیام ها چراغ سبز به شیطان بزرگ در جهت مذاکره نباشد

خداوند متعال شر دشمنان را به خودشان بازگرداند
بااحترام. شیخ مهدی یزدانیان
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن