✍ کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ در گذر روزها

✍ کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ

در گذر روزها و ماه‌ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم در تقدیر از ایثارگری و رشادت‌های تلاشگرانی است که شبانه‌روز جهادگونه، نظم عمومی و امنیت کیان و کشور ایران اسلامی را رقم می‌زنند.

دلاور مردان و زنانی که با اتکا بر ایمان و تعهد خالصانه و صادقانه خویش در سنگرهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی، تهدیدهای خصمانه دشمنان ایران و انقلاب را ناکام گذاشته‌‍‌اند و آرامش و آسایش را برای ملت بزرگوار ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند تا زمینه تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران در پناه این امنیت، ایجاد شود.

امروز با گذر سال‌ها، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با وجود تمامی سختی‌ها و مسائل به لطف توانمندی‌های انسانی و فنی خود به چنان جایگاه ارزنده و رفیعی دست پیدا کرده است که در مقابل حربه‌های دشمنان به ویژه در میدان فرهنگی، فضای مجازی و مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر، با اتکا به ایمان و ولایتمداری، استوارانه ایستاده‌اند و همواره با عزم و اراده جدی زمینه‌ساز تحقق اهداف ارزنده ایران اسلامی شده‌اند.

هفته نیروی انتظامی در کنار تمام پاسداشت‌ها و تقدیرها، فرصتی جهت یادآوری و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان و ایثارگرانی است که در طول سال‌های پس از انقلاب، دوران دفاع مقدس و مبارزه با سوداگران مواد مخدر و تهدیدکنندگان امنیت مرزها و جامعه، از جان خویش گذشته تا در مقام «عند ربهم یرزقون» نظاره‌گر آرامش و اقتدار ایران اسلامی باشند.

اینجانب ضمن تبریک این هفته به نیروهای همیشه توانمند و ارزشمند نیروی انتظامی، توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه ایزدمنان خواستارم.

مجید نصیرایی
نماینده مردم انقلابی شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی

۹۹/۰۷/۳۰

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن