‍ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس به مناسبت حضور

‍ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس به مناسبت حضور باشکوه و تاریخ ساز مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام تشکر و قدردانی صادر کرد‌.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لطف و عنایت خداوند متعال بر احوال مردم شریف و صبور طبس بی کران شد تا همه با هم یک دل و یک صدا با قلب هایی آکنده از نور ایمان و اعتقاد راسخ به تداوم راه شهدا، دهه فجر فاطمی را با شکوه و عظمت بی مثال و ماندگار سپری کنیم و به فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین بهار خجسته برسیم.

مردم وفادار و قدرشناس شهرستان طبس هم نوا با سراسر کشور در راهپیمایی حماسی و تاریخ ساز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی ، نقشی از شکوه ایستادگی بر آرمان های والای امام خمینی (ره) و شهدای والامقام را جاودانه ساختند و با فریاد های دشمن شکن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با در دست داشتن پرچم مقدس کشور عزیزمان بار دیگر صلابت و اقتدار ایران و اسلام را در نمایشی ماندگار و دیدنی به رخ کشیدند.

اکنون که در طلیعه چهل و پنجمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، به خاطر وجود چنین ملتی قدردان و وفادار مهر افتخار بر سینه زده و برای برگزاری شکوهمند جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی سجده شکر می گذارم.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف طبس از این حضور حماسی و پرشور به خود می بالم و برای خلق حماسه بزرگ و ماندگار ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و شرکت باشکوه در راهپیمایی و جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی از اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان طبس تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم بتوانیم حضور عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا را در پرتو عنایات حضرت حق و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با تلاش بیشتر در راستای توسعه و پیشرفت و حل مشکلات و کمبودهای شهرستان پاسخ مناسب و در شان مردم بزرگوارمان بدهیم.
انشاالله

✍️ سرهنگ پاسدر علی خبازی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن