امام جمعه عشق آباد در ادامه گفت بسیج امروزه به

امام جمعه عشق آباد در ادامه گفت بسیج امروزه به عنوان یک الگوی نمونه برای محور مقاومت قرار گرفته است.واین روزها غزه با طوفان الاقصی توانست هیمنه پوشالی رژیم غاصب را فرو ریزد.این روزها غزه فقط یک باریکه ۳۶۵ کیلومتر مربعی نیست، یک مدرسه و دانشگاه بزرگ و گسترده به پهنای همه جهان است. مدرسه‌ای که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ درس انسانیت و صبر و شُکر و مقاومت در برابر ظلم را می‌دهند و درحال رقم زدن یک اتفاق بزرگ تمدنی هستند.
درسهایی که می توان از این حادثه بزرگ آموخت:
۱- درس اعتماد به وعده‌های الهی – عملیات طوفان الاقصی سرفصل اصلی مدرسه غزه در این مقطع زمانی تا آینده است. طوفان الاقصی نماد اعتماد انسان‌هایی مومن و مجاهد به وعده‌های الهی در قرآن بود، در طوفان الاقصی تجلی این آیات را بالعیان مشاهده کردیم:یـٰٓأَیهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ ینصُرۡکُمۡ وَیثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ
۲- درس وحدت و اتحاد – بعد از اعتماد به وعده‌های الهی، اتحاد و وحدت، هم‌افزایی، حمایت و پشتیبانی بدون توقع و ایثارگرانه، از جمله جلوه و درس‌های ماندگار این روزهاست. آنچه از اتحاد گروه‌های مقاومت در داخل فلسطین و حمایت بدون توقع حزب‌الله و انصارالله و حشدالشعبی براساس دستور کار مشترک در ” وحدت الساحات”؛ در این ایام به چشم می‌آید حکایتی شیرین از معجزه وحدت است که باید تقویت شود.
۳- درس تدبیر، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری؛ آنچه که از مقدمات و متن و ادامه عملیات طوفان الاقصی و پس از آن در مواجهه هوشمندانه وحکیمانه مقاومت با واکنشهای عجولانه و وحشیانه صهیونیستها و حامیان غربی آنان به‌دست می‌آید، حکایت از طراحی هوشمندانه، همه‌جانبه و دوراندیشانه همراه با پرهیز از شتابزدگی در مقابله، با صبر راهبردی و واکنش متناسب با هر دوره برای یک جهاد درازمدت است. این همان‌ چیزی است که در صهیونیستها وجود ندارد؛ جنگ طولانی.

خطیب جمعه عشق آباد یادآور شد
طوفان الاقصی به جهانیان نشان داد وقتی پای ایمان و عزم و اراده و وحدت به میدان باز شود، فناوری‌های پیش رفته، تکنولوژی‌های بی‌نظیر و ابزارهای مدرن و نیروهای تا دندان مسلح رنگ خواهند باخت و به زانو در خواهند آمد
غزه عزیز و مقتدر و مظلوم نشان داد، با تکیه بر خدا و ایمان و مردم ناشدنی‌ها شدنی می‌شود. اهداف دست‌نایافتنی، دست‌یافتنی می‌شود. اگر روزی سخن از امکان نابودی رژیم صهیونیستی بود امروز سخن از امکان تعجیل در نابودی صهیونیستها است. امروز همه زوال رژیم صهیونیستی را باور کرده‌اند، که انشاالله به حول وقوه الهی به سمت نابودی خواهد رفت.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته.
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن