‍ ‍ #تاکید_نماینده_در_طبس #اولویت_توسعه_راه‌ها #دسترسی_کوتاه #تقویت_جاده‌ای #گردشگری_سالم ✍ افزایش راه‌های مانع از بن بست توسعه

‍ ‍ #تاکید_نماینده_در_طبس
#اولویت_توسعه_راه‌ها
#دسترسی_کوتاه
#تقویت_جاده‌ای
#گردشگری_سالم
✍ افزایش راه‌های مانع از بن بست توسعه می‌شود/ احداث جاده طبس_ بشرویه حق مردم منطقه است/ گردشگری سالم تقویت می‌شود/ اجازه نمی‌دهیم طبس حیاط خلوت گردشگری فاسد و حرام شود.♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ به روستاهای خُروان علیا و سفلی رفت و ضمن بررسی مشکلات با مردم به گفتگو نشست. نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای خروان گفت: نماینده نقش نظارتی و در صورت لزوم تسهیل کننده را دارد و قرار نیست کار استاندار و مدیرکل و مدیر شهرستانی را انجام دهد و اگر جایی ورود می کنیم بخاطر آن است که دیگران کوتاهی کرده اند و آنجا لازم می‌شود بعنوان ناظر و نماینده مردم وارد شده و حق و مطالبه مردم را پیگیری نمایم. وی ضمن تشکر از کارهای انجام شده توسط مسئولین بخشهای مختلف در شهرستان افزود؛ وقتی با جمعی از مسئولان به روستایی، بخشی یا قسمتی از حوزه انتخابیه می‌رویم؛ علاوه بر ایفای نقش نظارتی خود اگر احیانا برخی از کارها و مطالبات مردم انجام نشده یا عقب مانده همه در کنار هم تلاش می کنیم این عقب ماندگی‌ها و نواقص جبران شود. عضو شورای عالی معادن استان خراسان جنوبی به احداث جاده یزد_ بهاباد_ نایبند اشاره کرد و گفت: مسئولین اگر بموقع تدبیر و اقدام نکنند و احداث باند دوم جاده یزد_طبس و ادامه آن طبس _ بشرویه تاخیر شود؛ قطعا شهرستان طبس همانند بشرویه که روزی قلب راه‌های چند استان کشور بوده، دچار کاهش تردد شده و دچار خسارت‌های جدی خواهد شد. حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: جاده طبس_ بشرویه با طول مسیر ۸۳ کیلومتر از طریق روستاهای خروان و خدآفرید حق مردم شهرستانهای طبس، بشرویه و فردوس است و اگر این جاده که بعنوان راه اصلی مصوبه وزارت راه و شهرسازی را دارد، احداث گردد؛ موجب صرفه جویی در سوخت و زمان خواهد شد و این بهترین انگیزه برای مدیران کشور است که در ساخت و تکمیل این پروژه مهم همت و تلاش بیشتری کنند.
وی تصریح کرد: ان شاء الله به زودی شاهد اخبار خوشی از تصمیمات اتخاذ شده در جهت باند دوم طبس به دیهوک و همچنین بهسازی جاده طبس_ ده محمد_ عشق آباد و بشرویه خواهیم بود و وقتی که اهداف اصلی جاده ای شهرستان تکمیل شود به جاده حلوان_ خوربیابانک هم باید پرداخته شود تا بازهم مسیری در راستای تقویت گردشگری و جذب مسافر اضافه گردد اما اولویت بندی حکم می کند، روی مسیرهای مهمتر از جمله موارد ذکر شده و نیز جاده عشق‌آباد_ پیرحاجات کار شود. حجت الاسلام نصیرایی به انتقادات امام جمعه طبس در خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: گلایه بحق حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدی در حوزه گردشگری و رعایت شئونات و فرهنگ اسلامی و منطقه را به مسئولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تذکر داده و مجدد نیز تذکر خواهم داد و حتما خود را در ردیف مسئولان مورد خطابه ایشان می‌دانم و معتقدم مسئولین نباید سهل اندیشی نمایند و قطعا اجازه بی‌بندوباری، بی‌حجابی و بی‌عفتی را نخواهیم داد و نمی گذاریم عده‌ای گردشگرنما بخواهند به بهانه تفریح و گردشگری؛ شهرستان طبس را حیاط خلوت بی‌حیایی های خود نمایند. نماینده ناظر مجلس در شورای عالی گردشگری گفت: می بایست با قانونگذاری و اصلاح آیین نامه ها از صنعت گردشگری سالم و حلال حمایت و با فساد و ولنگاری‌های این حوزه به شدت برخورد کرد. وکیل مردم در خانه ملت از خبر خوشی هم برای مردم روستاهای خروان علیا و سفلی رونمایی کرد و گفت: عملیات اجرایی فاز اول راه دسترسی جدید خروان بعنوان قسمتی از جاده طبس_ بشرویه از مسیر خدآفرید در کال اَزگ بزودی آغاز می شود. در این سفر خانم توکلی بخشدار مرکزی طبس؛ مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ جهادکشاورزی؛ کمیته امداد؛ آب و فاضلاب؛ هلال احمر؛ راه و شهرسازی؛ نظام صنفی کشاورزی و امور عشایر شهرستان با نماینده همراهی کردند و به مطالبات مردمی پاسخ دادند.
majidnasiraei.ir/ p=1143
۹۹/۱۲/۲۹
✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن