#خوش‌خبریم #جهش ارزشمند #سند_توس?…

#خوش‌خبریم

#جهش ارزشمند #سند_توسعه طبس

#ارتقاء_بیمارستان شهرستان به ٢٠٠ تخت‌خوابی گامی محکم برای تبدیل طبس به قطب درمانی شرق کشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در تشریح سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان گفت: پس از رایزنی با دکتر جان‌بابایی و با عنایت به بخشنامه جدید وزارت بهداشت و درمان و صدر مجوزهای لازم هر ۳ متخصص زنان طبس می‌توانند دوره ۳ ماهه آموزش سونوگرافی را گذرانده و همین متخصصین به طور رسمی مراجعین سونوگرافی را پاسخگویی کنند.

#رفع_مشکل_سونوگرافی

سید مهدی طلائی مقدم تصریح کرد: تا انجام دروه سه ماهه به طور موقت پزشک سونوگراف هر هفته یک روز در بیمارستان طبس مستقر می‌شود و امیدواریم تا نوروز ۹۷ مشکل سونوگرافی طبس به طور کامل مرتفع شود.

وی افزود: حداکثر تا پایان سال ۹۶ مشکل تجهیزات جدید و نیرو در بخش سونوگرافی بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس به طور کامل حل می‌شود.

#بیمارستان_دویست_تختخوابی
#طبس_قطب_درمان_شرق

فرماندار ویژه که پس از تشریح کامل مشکلات بیمارستانی شهرستان طبس، میهمان ویژه درمانی را متقاعد کرده بود، درباره استفاده مجدد از ساختمان بیمارستان قدیم طبس گفت: بیمارستان سابق تبدیل به کلینیک پیشرفته می‌شود و با توجه به نیاز منطقه، مجوز بیمارستان ٢٠٠ تخت خوابی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر که برای اضافه شدن ١٠٠ تخت‌خواب دیگر نقشه ها توسط وزارت به طبس تحویل و شهرستان از طریق خیرین ساختمان را احداث و وزارت‌خانه متبوع نیز نیروی انسانی، کادر درمانی و تجهیزات جدید بیمارستان ارتقاء یافته طبس را تامین خواهد کرد.

#سی‌تی‌اسکن_ام‌ار‌آی_سونوگرافی
#تجهیزات_درخواست_محکم_فرماندار

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: دستگاه سی تی اسکن جدید باید طبق وعده قبلی وزیر محترم بهداشت و درمان به طبس اختصاص یابد و نیز در تامین و ارسال دستگاه MRI و سونوگرافی جدید و نیز ارتقاء دستگاه‌های دیالیز تسریع شود.

طلائی مقدم با توجه به قول مساعد معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر جان‌بابایی متعهد شد، باتوجه به مصوبه احداث کلینیک بیمارستان طبس، موضوع ابلاغ و پروژه بلافاصله آغاز شود.

#ارتقاء_درمانی_بخش‌ها

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس تاکید کرد: ارتقاء حوزه درمان بخش‌های دیهوک و دستگردان از معاون وزیر بهداشت مطالبه شد و در این زمینه قول مساعد اخذ گردید.

مهندس سید مهدی طلائی مقدم از دکتر امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و دکتر قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای تمهیدات سفر معاون وزیر بهداشت تقدیر کرد و گفت: از همراهی ارزشمند دکتر گازرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان، اقای مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان، اقای امینی رئیس شورای اسلامی شهر، سایر مسئولین و نیز اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز صمیمانه سپاسگزارم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن