مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: ارتباط

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد:
ارتباط هنرمندانه بین میز و میدان در دولت سیزدهم

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بر ارتباط هنرمندانه بین میز و میدان در دولت سیزدهم تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مهدی مردادی امروز در برنامه زنده تلویزیونی صبحانه شبکه خاوران با موضوع هفته دولت، اظهار کرد: امسال به جهت حساسیت های خاصی که در حوزه اطلاع رسانی داریم و تأکید دولت در حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت به جهت خدمات و اقدامات ارزشمند طی دو سال گذشته، کمیته تولید محتوای ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شد.
مدیرکل دفتر استاندار افزود: هدف کمیته تولید محتوای ستاد بزرگداشت هفته دولت بیان دستاوردهای دولت سیزدهم طی دو سال گذشته به صورت دقیق و هوشمندانه است.
مرادی با بیان اینکه برنامه های دقیقی برای هفته دولت طراحی کرده ایم، گفت: محتواهای تولیدی در هفته دولت، خلاصه تمام خدمات دولت در استان خراسان جنوبی طی دو سال گذشته و مقایسه آن با سال های گذشته است که رسانه ها و روابط عمومی ها آن را منعکس می کنند.
وی با اشاره به انتشار اخبار در فضای مجازی، گفت: یکی از ارکان ما فضای مجازی است،  بیشترین اقدامات دولت در فضای مجازی متمرکز شده چراکه دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی مهیاست لذا سعی شده روایت اول و صحیح  و هوشمندانه در فضای مجازی داشته باشیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: روابط عمومی ها مرجعی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت است و سعی شده این مرجعیت حفظ شود و هم افزایی و همدلی بین همه روابط عمومی ها ایجاد شده است.
مرادی از برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران کل و روابط عمومی دستگاه ها به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: هم افزایی و همدلی خوبی بنا بر تأکیدات استاندار بین روابط عمومی ها ایجاد شده است.
وی با اشاره به مرجعیت رسانه ای در روابط عمومی استانداری، گفت: سعی شده این مهم حفظ شود چرا که به همفکری، نظرات و هم اندیشی همه روابط عمومی ها نیاز داریم.
مسئول کمیته تولید محتوای ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به سفرهای شهرستانی و روستایی استاندار، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و استقرار استاندار در خراسان جنوبی اتفاق جالب و هنرامندانه ای بین میز و میدان رخ داده و دیدارهای مرمی سبب تزریق امید به مردم شده است.
مرادی با بیان اینکه در این دیدارها بسیاری از شبهات و پاسخ ها و مشکلات در زمان مناسب پاسخ و رفع می شود، افزود: در ۲۱ ماه حضور دکتر قناعت بیش از ۱۰۰ سفر مردمی به نقاط مختلف استان را داشته ایم که در  برخی مناطق مردم اعتراف داشتند که برای اولین بار استاندار از این روستاها بازدید داشته اند.
وی با تأکید بر اینکه سعی شده تا سفرهای استاندار در روز جمعه باشد تا بیشتر مردم در روستا حضور داشته باشند، گفت: استاندار با حوصله و صبر پاسخگوی سؤالات مردم هستند.
مدیرکل دفتر استاندار گفت: در این سفرها ۳۰۰ مصوبه با پیشرفت ۸۲ درصدی داریم، مسئول خاصی برای پیگیری مصوبات تعیین شده و در نهایت همه مصوبات توسط استاندار رصد می شوند.
مرادی ضمن قدردانی از تمامی روابط عمومی ها، رسانه ملی و خبرنگاران که در کنار دولت هستند، گفت: از مدیران و روابط عمومی ها می خواهیم روابط مستمری با خبرنگاران داشته باشند تا خدمات ارزنده دولت به گوش مردم برسد.
به گفته وی؛ روابط عمومی های فعال  در هفته دولت تقدیر می شوند و مدیرانی که رابطه ضعیفی با رسانه ها داشته باشند نیز معرفی اعلام خواهند شد.
وی در پایان از راه اندازی سه پویش، همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: پویش «وعده _وفا» پویشی است که خدمات دولت در قالب کلیپ هایی از زبان خود مردم بیان خواهد شد، در پویش «دولت_ مردم» هم مردمی سازی دولت مدنظر است و در پویش «چه بود_چه شد» نیز آمار مقایسه ای مدنظر است که در حال تولید است.

#روایت_پیشرفت
#دولت_مردم
#گزارش_به_مردم
#فرصت_خدمت
#به_عقب_برنمی گردیم
#با_هم_ساختیم
#عهد_وفا
#جمعه_ها_تعطیل_نیست

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن