مصطفی محمدی رئیس شورای اسلامی بخش دیهوک در سخنرانی

مصطفی محمدی
رئیس شورای اسلامی بخش دیهوک
در سخنرانی خود در حضور مهندس محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی ، معاونین ایشان، معاون استاندار وفرماندار ویژه طبس ، امام جمعه و بخشدار دیهوک و دیگر مسئولان حاضر در مراسم افتتاحیه گازرسانی در روستای قوامیه تعدادی از مشکلات بخش دیهوک را مطرح و استاندار خراسان جنوبی برای حل آنان قول مساعد و پیگیری جدی دادند.
درخواست تسریع در گازرسانی به روستاهای امامزاده علی ، نای بند ، زردگاه و ۷ آبادی (گزو، پروده، نیستان ، درزهی ، حاجی آباد(سرند) ، گریوه ، پهناور) که در مجاورت روستاهای بزرگتر قرار دارند.
درخواست جلوگیری از بروز مشکلات کمبود آب در شبکه آبرسانی روستاهای دهستان کویر که در تابستان ۹۸ با بحران جدی مواجه شده بودند و اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار آن در تابستان۹۹.
درخواست توجه به تیغ زنی جاده های دسترسی روستایی ، بین روستایی و عشایری سطح بخش دیهوک که به دلیل کمبود امکانات و نیروی انسانی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دیهوک برخی از این جاده ها حدود یکسال تیغ زنی نشده است یا بعد از هر بارندگی تیغ زنی نمی شوند.
درخواست رفع مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه و عدم دریافت شبکه دیجیتال در پنج روستای حاشیه ای دیهوک و نیز روستای دشتوک که فاقد هرگونه ارتباط تلفنی ثابت و همراه و شبکه های دیجیتال هست.
درخواست آسفالت جاده دسترسی هفتصد متری روستای حاجی آباد(سرند).
درخواست استقرار جرثقیل سنگین در بخش دیهوک برای حوادث جاده ای ، که نبود آن در بعضی حوادث باعث افزایش تلفات انسانی می گردد.
درخواست تسریع در اتمام پروژه ی احداث و راه اندازی دکل اینترنت پرسرعت دهستان کویر در روستای سعیدآباد.
از جمله مواردی بود که مصطفی محمدی به صورت مشروح به استحضار استاندار و مسئولین حاضر رساند.
✳️ مشکل تعطیل بودن پمپ بنزین دهستان کویر در عرب آباد در شب ها ، تعطیل بودن ، عدم پاسخگویی و بسته بودن دفتر پلیس بعلاوه ۱۰ در مرکز بخش که در سفر قبلی استاندار محترم به بخش (بهمن ۹۶) مقرر شد ظرف یک هفته فعال شود، نبود درمانگاه و داروخانه تامین اجتماعی در مرکز بخش با توجه به وجود بیشترین بیمه شده تامین اجتماعی در بخش ، درخواست حضور مدیران کل در سطح بخش از دیگر مواردی بود که در حاشیه این افتتاحیه به استحضار استاندار محترم رسید.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن