نماز جمعه امروز عشق آباد به امامت حجت الاسلام و

نماز جمعه امروز عشق آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد
حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد
✅در ابتدای سخن خالصانه‌ترین درودها و سلام‌ها را در طبقی از اخلاص به پیشگاه امام زمان عجل الله و اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام هدیه نمود و به روح امام عزیزمان شهدای عزیزمان درود فرستاد و آرزوی طول عمر با عزت و با برکت را برای مقام عظمای ولایت خواست و درود فرستاد به شهدای حادثه اخیر در کنسولگری ایران در سوریه و شهدای امنیت که در ساعات گذشته در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

❇️امام جمعه عشق آباد در ادامه گفت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس هستیم قدس امسال حال و هوای متفاوتی دارد یکی یکی از کارهای راهبردی حضرت امام رحمت الله در همان اوایل انقلاب نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بود این اقدام شایسته حضرت امام در چند محور قابل تحلیل است

◀️۱. «سال‌های متمادی است که سعی می‌شود مسأله‌ی قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را بدست فراموشی بسپارند.

◀️۲. «روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب‌اش کمک می‌کند.»

◀️۳. «آن کسانی‌که در زندان‌های فلسطینی هستند، به ما گفته‌اند که از شعار شما و حضور شما و مشت گره‌کرده‌ی شما -که حاکی از نیت و عزم صادقانه‌ی شماست- احساس قوت و قدرت می‌کنند و ایستادگی می‌نمایند.

لذا  اکنون و در کوران جنگ حماسه‌ساز غزه و در اوج قساوت حیوانی صهیونیست‌ها و در شرایطی که دشمن شکست‌خورده و در حال مرگ خود را به در و دیوار می‌زند و فاجعه‌آفرینی می‌کند و در جنگ روایت‌ها مغلوب اراده فلسطین قهرمان شده است، راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای بی‌بدیل را برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین خصوصاً غزه فراهم کرد. 

وقتی به اوضاع الان این رژیم نگاه می‌کنیم می‌بینیم که این رژیم غاصب به آخر خط رسیده است در ۶ ماه جنگ به هیچ کدام از اهداف کلان خود نرسیدند و توانی هم برای ادامه جنگ ندارند لذا برای خروج از این تنگنا این بازی خطرناکرا شروع می کند و مستشاران ایرانی را در سوریه ترور می‌کند.

برای چرایی این حمله می توان گفت:

صهیونیست‌ها در بحبوحه شدت یافتن تنش‌ها در کرانه باختری، فشارهای بین‌المللی، اختلافات با آمریکا که به رسانه‌ها راه‌یافته، درگیری‌های شدت‌یافته داخلی که همراه با استعفا از کابینه اضطراری و گسترش اعتراضات خیابانی بوده و هم‌چنین عمل جراحی نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم دست به این حمله زده‌اند.

لذا آنها به دنبال این هستند که حواس‌ها را متوجه جای دیگری کنند و ایران را به جای دیگری مشغول سازند بلافاصله حمله به مقرهای ما در چابهار را انجام می‌دهند

البته امید از واکنش عزیزان ما در این زمینه هوشمندانه و با قدرت و صلابت باشد همانطور که حضرت آقا در پیامشان فرمودند به حول و قوه الهی آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد

❇️حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام
جمعه عشق آباد در ادامه خطاب به سران کشورهای عربی که خودشان را مسلمان می‌دانند و در برابر این جنایت‌ها سکوت ی‌کنند گفت باید بگوییم فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال در مورد مسئله فلسطین هیچ جوابی نخواهید داشت چون شما چشمتان را به روی نسل کشی در غزه بستید پرپر شدن کودکان را در غزه دیدید و سکوت کردید گرسنگی آنها را دیدید و حرفی نزدید دیگر چه کاری باید صهیونیست‌ها انجام بدهند که حرفی بزنید و حمایت کنید آیا مسائل تاسف بار بیمارستان شفا و قضایای اسفبار در مورد ناموس مسلمانان را ندیدید؟

این رژیم غاصب مفاهیم حقوق بشر را هم به تمسخر گرفته است در کنار این رژیم آمریکای جنایتکار تحریف کننده قوانین بین الملل برای اسرائیل است گزارشگران سازمان ملل مثل دیدبان حقوق بشر یا سازمان عفو بین‌الملل که زیر نظر سازمان ملل فعالیت می‌کنند هر ۶ ماه قض قوانین بین‌الملل توسط اسرائیل را به شورای امنیت گزارش می‌دهند ولی آمریکای جنایتکار یا آن را مسکوت می‌گذارد و یا اینکه آن را وتو می‌کند و زمینه را برای نقض بیشتر و جنایات بیشتر فراهم می‌کند لذا می‌بینید اسرائیل ۱۷ سال است غزه را محاصره شدید کرده است ولی کسی بر این جرم بین المللی اعتراض نمی‌کند امیدواریم که انشالله در این لحظات استجابت دعا این رژیم غاصب به سزای اعمال ننگین خودش برسد و نابودی و زوال آن را همه مسلمانان عالم به
زودی زود انشاالله شاهد باشند
@eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن