مصطفی محمدی رئیس شورای اسلامی بخش دیهوک گفت : یکی

مصطفی محمدی رئیس شورای اسلامی بخش دیهوک گفت : یکی از #عمده ترین دلایل افزایش تصادفات و فوتی ها در جاده های شهرستان طبس و بخش دیهوک #اینست که در همه شهرستان ها و استان ها اکثر جاده ها یا #دو_بانده هستند یا #اتوبان و جاده دوطرفه و بی کیفیت وجود ندارد .
وقتی مسافرانی از دیگر شهرستان ها وارد جاده های این شهرستان و #بخش_دیهوک می شوند از دوطرفه بودن جاده ها #تعجب_می_کنند و به رانندگی در جاده های #دو_طرفه که اغلب آنها هم بی کیفیت هستند، #عادت_ندارند ، چون با سرعت جاده های دوبانده رانندگی می کنند ، حوادث رانندگی افزایش می یابد.

علاوه براینکه جاده های شهرستان طبس و #بخش_دیهوک دوبانده نیستند ، بلکه همان جاده های دوطرفه هم کاملا #بی_کیفیت هستند (مانند #مزرعه_شخم_زده) .

#مصطفی_محمدی افزود :
دوبانده سازی ۷۰ کیلومتر جاده دیهوک_طبس با حجم ترافیک بسیار بالا بایستی در یکسال تمام شود ،  #نه_اینکه ۵ کیلومتر باند دوم را شهریورماه ۱۴۰۱ شروع کردند و با افتخار اعلام کردند طی #دو_سال به اتمام خواهد رسید یعنی دوبانده سازی کامل  جاده خوشبینانه حدود ۲۸ سال زمان لازم دارد.

با کمال #تاسف باید گفت براساس آمار فوتی های ۱۰ روز اول فروردین ۱۴۰۲ (۴ نفر) در #جاده_دیهوک_طبس هرماه حدود ۱۲ نفر و هر سال حدود ۱۴۴ نفر و در ۲۸ سال حدود ۴۰۳۲ نفر از هموطنان مان باید #کشته شوند تا باند دوم دیهوک_طبس به #اتمام برسد.

#عضو شورای اسلامی #شهرستان_طبس با بیان اینکه در تصادفات اخیر در جاده های بخش دیهوک همشهریان مان در روستاهای #سرند ، #نای_بند ، #کریت ، #ده_محمد ،#ملوند و … داغدار عزیزانی شدند که در این جاده ها پرپر شدند ، ضمن #ابراز_همدردی با خانواده های #داغدیده از مسئولان خواست به صورت #میدانی و #عملیاتی وارد عرصه دوبانده سازی جاده ها شوند و با استفاده از ظرفیت عظیم معادن #پرونده دوبانده سازی جاده ها ببندند.

وی همچنین با اشاره به حادثه شنبه شب #تصادف_اتوبوس با پژو در سه راهی کریت محور #دیهوک_طبس و گذشت حدود نیم ساعت از وقوع حادثه که اکثر ارگانهای خدمات رسان در صحنه حاضر بودند که قابل #تقدیر بود،

#اما

باتوجه به وقوع حادثه در شب ، از حدود ۱۰۰ متر یا بیشتر قبل و بعد از حادثه بایستی خودروها با علائم هشداردهنده حضور می داشتند تا خودروهای عبوری را به منظور کاهش سرعت از وقوع حادثه آگاه کنند که فقط در سمت جلو حادثه (به سمت دیهوک) یک خودرو با چراغ گردون حضور داشت ولی در قبل از صحنه حادثه هیچ گونه علائم هشداردهنده ای #وجود_نداشت و محل صحنه حادثه بشدت با خودروهای شخصی و اداری غیرامدادی شلوغ شده بود که صحنه را آبستن حادثه ای دیگر می کرد.

✍ روابط عمومی شورای اسلامی بخش دیهوک
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن