#بحران_کرونا_در_عشق_آباد پس از آنکه صبح روز چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ با

#بحران_کرونا_در_عشق_آباد

پس از آنکه صبح روز چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ با شهادت اولین شهید سلامت شهرستان طبس مواجه شدیم و زنده‌یاد کاظم احمدی را بدون هیچگونه عارضه قبلی از دست دادیم؛ امروز با فاصله ۴۸ ساعت بانوی جوان ۴۹ ساله طبسی(مرحومه زنده یاد سوسن رمضانی اهل عشق آباد ) جان خود را در اثر بیماری کرونا از دست داد.

⭕️به گواه خانواده؛ این بانوی ۴۹ ساله نیز بیماری زمینه‌ای نداشت و تنها پس از استفاده داروهای مرتبط با کنترل کرونا دچار خونریزی معده شده است و متاسفانه نتوانست در برابر ویروس منحوس کرونا مقاومت کند و بعد از حدود ۱۰‌ روز بستری در بیمارستان طبس؛ جان خود را از دست داد.

#هشدار / همشهریان بزرگوار اگر مراقبت نکنند و به دستورالعمل های بهداشتی همچنان بی‌توجه باشند و استفاده از ماسک را جدی نگیرند و در خانه نمانند؛ این فاجعه انسانی غیرقابل کنترل می‌شود و مطمئن باشید هیچ مقام مسئولی نخواهد توانست ما را از دست عزرائیل نجات دهد.

#توجه_فرمایید که محافل عمومی اگر در فضای باز و با فاصله گذاری اجتماعی مناسب صورت نگیرد به طور قطعی موجب گسترش ویروس کرونا و توسعه فاجعه مرگ‌بار انسانی خواهد بود/ ضمن آنکه برخی از محافل ضرورت برگزاری ندارد.
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن