‍ یادواره‌لاله‌های‌آسمانی ۶۴ شهیدبخش ‌دستگردان برگزار شد ❇️در دومین

‍ یادواره‌لاله‌های‌آسمانی
۶۴ شهیدبخش ‌دستگردان برگزار شد

❇️در دومین روز از دهه مبارک فجر
روز یکشنبه ۱۳ بهمن بعد نمازمغرب وعشا
✅یادواره‌لاله‌های‌آسمانی ۶۴ شهید بخش‌ دستگردان و شهدای‌مقاومت در محل هیات حسینی شهر عشق اباد با حضور پر شور مردم مومن و انقلابی و ولایی وشهید پرور بخش دستگردان برگزار شد .
در این مراسم حجه الاسلام والمسلمین علی پور از فضلای حوزه علمیه قم و سخنران این مراسم با استناد به آیات و روایات عنوان کرد: قرار الهی بر این است که امت اسلامی به مقام امامت برسند و الگوی سایر امت ها شوند. همچنین قرار الهی بر این قرار گرفته تا همه احاد این امت، اگر چه خون خود را نثار نکنند اما چنانچه خوی خود را مهار کرده و فقط خوی و خصلت علوی بگیرند به مقام شهادت برسند.
✅ ایشان در ادامه تاکید کرد رسیدن به این دو مقام فقط با بصیرت ممکن است. و بصیرت چنانچه امثال شهید سلیمانی ها یادآور شده اند، فقط با اطاعت از ولی امر ممکن است.
✅ حجه الاسلام علی پور، بارزترین جلوه های بصیرت را بصیرت انتخاباتی دانست و در ادامه برخی آسیب های این حوزه را یادآور شد و افزود در گام دوم انقلاب باید بیش از پیش به رهبری انقلاب تاسی کرده و برای پیمودن قله ها و گردنه های سخت مهیا شد.

✅ ایشان با بیان شاخصه های یک گزینش خوب از رهروان شهدا خواست، همسویی نامزدهای محترم با مواضع رهبری معظم را با دقت رصد کرده و اقدام به گزینش کنند تا گفتمان اصلی انقلاب به مواضعی که به دست برخی نا اهلان افتاده برگردد.

✳️اجرای زیبای گروه سربازان اسلام (از تهران)
شعر خوانی دکتر فغانی در وصف شهدا و شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و مداحی برادر قوی پنجه از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود

عشق آباد خبر
@eshkabar
ببینید کلیپی کوتاه از یادواره شهدا در بخش دستگردان
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن