‍ ❇️شهردار فردوس: #اولتیماتوم_به_دلالان_و_محتکرین_اراضی_شهری #قیمت_زمین_در_شهر_فردوس_دارای_حباب_وبه_شدت_کاذب_است . مالکین اراضی مسکونی #شهر_فردوس که پس از

‍ ❇️شهردار فردوس:
#اولتیماتوم_به_دلالان_و_محتکرین_اراضی_شهری

#قیمت_زمین_در_شهر_فردوس_دارای_حباب_وبه_شدت_کاذب_است .

مالکین اراضی مسکونی #شهر_فردوس که پس از گذشت دوازده سال از طرح جامع شهر تاکنون اقدامی جهت تفکیک اراضی و ساخت وساز ننموده و از عرضه اراضی جهت توسعه شهری خودداری نمودند منتظر تبدیل اراضی به وضعیت زراعی و خروج از محدوده شهری باشند.

♦️شهردار فردوس اظهار داشت : پیرو اطلاعیه های سال گذشته و عدم استقبال و توجه برخی مالکین به تفکیک اراضی و واگذاری بخشی از اراضی جهت توسعه و بازگشایی معابر و سهم خدماتی شهر ،در بازنگری طرح جدید شهر که در دست تهیه می باشند از محدوده خارج و به اراضی کشاورزی اعاده خواهد شد و وجود اراضی با کاربری و حتی سند مسکونی هیچ حقوق مکتسبه ای برای مالکین محسوب نمی گردد،ملاک اعطای کاربری مسکونی سهیم شدن در توسعه شهر و ارایه بخشی از اراضی بعنوان سهم خدماتی شهر می باشد و اینکه برخی افراد با بلوکه کردن اراضی و بورس بازی زمین از امتیازات مربوطه سواستفاده می نمایند غیرقابل چشم پوشی است ،لذا ضمن تذکر به کلیه افرادی که زمین در محدوده شهری در اختیار دارند توصیه می گردد با مراجعه به شهرداری از فرصت کوتاه باقیمانده استفاده نموده و با انجام توافق زمینه توسعه شهر و عرضه زمین مسکونی را فراهم نمایند در غیر اینصورت مردم و مسولین منتظر این افراد نبوده و توسعه شهر را در بخش ها و جهات دیگری دنبال خواهند نمود.

♦️ مهندس کاظمی افزود: اولویت تبدیل اراضی و خروج از کاربری مسکونی با اراضی دلالان و محتکرین زمین می باشد لذا شهروندان محترمی که اطلاعات افراد و موقعیت اراضی سودجویان و دلالال را در اختیار دارند میتوانند به صورت محرمانه با ارسال مکاتبه و ارسال کروکی اراضی موردنظر یا هر روش ممکن، مدیریت شهری و مسولین مربوطه را در این موضوع یاری نمایند تا در برنامه ها و طرح های مربوطه مدنظر قرار گیرد.

♦️شهردار فردوس به شهروندان و جوانان توصیه نمود در صورت عدم ضرورت در شرایط فعلی که قیمت زمین در شهر دارای حباب و بیش از حد کاذب می باشد از خریداری زمین خودداری نمایند تا با کمک مردم و برنامه هایی که جهت تهیه و عرضه مسکن و تسهیلات دولتی در دست اقدام می باشد شاهد کنترل قیمت زمین در فردوس باشیم.

♦️وی افزود طبق اعلام نظر ریاست محترم اداره راه وشهرسازی، در شهر فردوس کمبود زمین دولتی وجود نداشته و درصورت تشکیل تعاونی های ویژه مسکن جوانان و کارگران واجد شرایط زمین و تسهیلات با نرخ مناسب برای متقاضیان در محدوده شهر فردوس تامین خواهد شد. که در حال حاضر تشکیل این تعاونی ها با همکاری متقاضیان و مسولین شهر در دستور کار می باشد
از شرایط اصلی عدم احراز مالکیت زمین و مسکن و سابقه ۵ سال سکونت در شهر فردوس می باشد .

✍ روابط عمومی شهرداری فردوس

#پینوشت:

#طبس
#قیمت_حبابی_زمین_و_مسکن

#پیگیری

#شهرداری
#مسکن_و_شهرسازی

عشق آباد خبر
,@eshkabar
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن