‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد به مناسبت فرارسیدن سوم

‍ پیام تبریک شهردار عشق آباد به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد : مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر عشق آباد تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم               
خرمشهر را خدا آزاد کرد.      امام خمینی (ره)

 

فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی‌کبیر(ره) است را به آحاد امت شریف ایران اسلامی که در ایام ماه میهمانی خدا این روز را گرامی دارند تبریک عرض می نمایم.

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.
امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، ازخودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است.    

تلاش شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

اینجانب این روز فرخنده را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

والسلام و من التبع الهدی

محمود ملکی (شهردار عشق آباد )

سوم خردادماه سال ۱۳۹۹

@eshkabar
ارسال شده توسط:M N
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن