هشدار به مردم/ کرونا شما را از سلامت خانواده

هشدار به مردم/ کرونا شما را از سلامت خانواده تان غافل کند!

✅ اپیدمی کرونا به عنوان یکی از خطرات سلامتی چند ماه اخیر ایران و جهان باعث تعطیلی بسیاری از واحدها شد. یکی از این بخش ها که تحت تاثیر قرار گرفت، بخش بهداشت و درمان بود. به نظر می رسد غفلت از وضعیت سلامتی به خاطر اپیدمی کرونا یک تهدید جدی است.

⭕️ لطفا این چند خط را با دقت بخوانید و برای دیگران بفرستید:

اگر قبل از کرونا ملزم بودید برای معاینه مجدد و بررسی وضعیت سلامت به پزشکتان مراجعه کنید و اکنون اقدام نکردید، این یک خطر جدی برای سلامت شماست. سلامت عمومی تان را به خاطر کرونا از یاد نبرید و حتما مراجعه کنید.

اگر قبل از کرونا، ماما، مراقب سلامت و یا بهورز به شما توصیه کرده بود برای مراقبت های دوره ای به واحد بهداشتی مراجعه کنید، حتما این مراقبت ها را از سر بگیرید. این خدمات برای سلامت شماست.

اگر کودک شما به طور مداوم خدمات دوره ای اش را از واحد های بهداشتی دریافت میکرد و حال از ترس کرونا مراجعه نمیکنید، این مساله میتواند به سلامت فرزندتان آسیب بزند. حتما مراقبت ها را ادامه دهید.

اگر فرزند شما موعد دریافت واکسنش سررسیده، با هیچ نگرانی به واحد های بهداشتی محل سکونتتان مراجعه کنید. واکسن جهان و ایران را از بسیاری از بیماری های شبه کرونا نجات داده است. نگذارید واکسن فرزندتان با تاخیر مواجه شود.

اگر در روند سلامتی تان همچون قلب، معده و … احساس ناراحتی داشتید به بهانه کرونا هیچگاه خود را از معاینه پزشک محروم نکنید. این معاینات باید باشد که جلوی اختلالات احتمالی گرفته شود.

❌ مراقب باشید کرونا شما را از سلامت عمومی تان غافل نسازد.

#به_مدد_الهی_کرونا_را_شکست_میدهیم
#هرخانه_یک_پایگاه_سلامت
#فاصله_اجتماعی
#در_خانه_بمانیم

✍️روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن