#شفافیت_آرا #تعیین_شعب_پانزده‌گانه_مجلس #نصیرایی_سخنگوی_شعبه_یازده_شد نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره

#شفافیت_آرا
#تعیین_شعب_پانزده‌گانه_مجلس
#نصیرایی_سخنگوی_شعبه_یازده_شد

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای #شفافیت_آرا نسبت به انتشار رای اول خود در صحن مجلس اقدام کرد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی گفت: در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، حمایت از ملت ایران، توجه به محرومین و مستضعفین و قرار گرفتن در مسیر جهش تولید به دکتر محمدباقر قالیباف بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی رای مثبت دادم.

وکیل مردم در خانه ملت همچنین افزود: برای نواب رئیس مجلس شورای اسلامی به آقایان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد رای مثبت دادم.

گفتنی است؛ پس از به صدادرآمدن زنگ نخستین جلسه علنی مجلس و انجام تحلیف منتخبین دهمین دوره مجلس، برای حضور منتخبان در شعب پانزده‌گانه تعیین تکلیف شد تا مشخص شود که اعتبارنامه هر یک از منتخبین در کدام شعبه باید مورد بررسی قرار گیرد.

هر شعبه داراى یک رئیس، دو نایب رئیس، یک سخنگو و دو دبیر خواهد بود که جداگانه با رأى مخفى با ورقه و با اکثریت نسبى بیش از یک سوم کل اعضای شعبه، انتخاب مى‏‌شوند و در صورت تساوى به حکم قرعه عمل خواهد شد.

مجید نصیرایی از فردوس، طبس، سرایان و بشرویه؛ علی آذری از قوچان و فاروج؛ شارلی انویه تکیه از اقلیت‌های دینی مسیحیان آشوری و کلدانی؛ صدیف بدری از اردبیل، نیر، نمین، سرعین؛ سیدرضا تقوی از تهران؛ شهباز حسن‌پور بیگلری از سیرجان و بردسیر؛ سید کریم حسینی از اهواز؛ سید مرتضی خاتمی از ماهنشان و ایجرود؛ حسین رئیسی از میناب و رودان؛ محمد رشیدی از کرمانشاه؛ معین‌الدین سعیدی از چابهار و نیک‌شهر؛ اقبال شاکری از تهران؛ سید صادق طباطبایی‌نژاد از اردستان؛ احمد علیرضا بیگی از تبریز؛ ملک فاضلی از سراوان؛ عبدالرضا مصری از کرمانشاه؛ سید محمد مولوی از آبادان و علیرضا نظری از خمین بعنوان اعضای شعبه ۱۱ تعیین شدند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی شعبه یازده بود که صبح امروز در صحن مجلس شورای اسلامی گزارش این شعبه را قرائت کرد.

۹۹/۰۳/۰۸

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن