اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درشهرستان” طبس” فرمانده انتظامی شهرستان

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درشهرستان” طبس”

فرمانده انتظامی شهرستان “طبس” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد وگفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود علی پور”، در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ “عباسپور” شهرستان طبس در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان فعالیت می کنند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای این افراد را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی محل های موردنظر را مورد بازرسی قرار دادند که دو نفر توزیع کننده مواد مخدر در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در پاکسازی از محل مقدار یک کیلو و۲۴۰ گرم تریاک ، مقدار ۴۸ گرم هروئین ، ۱۲گرم شیشه و یک عدد ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر از خرده فروشان کشف کردند.

سرهنگ علی پور خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ با قدرت و قوت ادامه دارد و شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ویا سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اعلام نمایند.

#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن