‍ ‍ به نام خداوند رویش ها و زیبایی ها اول

‍ ‍ به نام خداوند رویش ها و زیبایی ها

اول فروردین سال ۱۳۹۹ را با نام و یاد امام موسی بن جعفر علیه السلام آغاز کردیم، امیدواریم سالی پر از خیر و برکت و رحمت و عافیت برای مردم ما و شیعیان و مسلمانان جهان باشد.
لازم است سال جدید را به خانواده معظم شهدا، پدران و مادران و همسران گرانقدر شهدا تبریک عرض کنم و یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز را گرامی بدارم.

سال ۱۳۹۸ با همه سختی ها و موفقیت ها پشت سر گذاشته شد و باید عزم خود را جزم کنیم و با اتحاد و همدلی و تلاش و کوشش سال جدید را سالی پر از موفقیت برای خود و مردم عزیزمان قرار دهیم.

در این سال جدید که توسط مقام معظم رهبری سال #جهش_تولید نام گذاری شد، مسئولین و مردم باید با همت و تلاش مضاعف در مسیر تولید و رونق اقتصادی تلاش کنند و لحظه لحظه این سال را مملو از پیروزی سازند که به تحقیق در مسیر ناکامی و شکست دشمنان و مستکبران دنیا و انشاالله ظهور سراسر زیبای حضرت حجت بن الحسن العسکری گام بر خواهیم داشت.

در پایان مجدداً سال جدید را خدمت مردم خوب، مومن و فهیم شهرستان طبس و شهر عشق آباد و نیز مسئولین خدوم تبریک عرض می کنم و سالی سرشار از موفقیت و پیشرفت را برای بخش دستگردان آرزو دارم.

حسین تکمیلی امام جمعه شیروان
فروردین ۱۳۹۹

به کانال خبری دفتر امام جمعه شیروان بپیوندید

@khabarejomehshirvan
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن