#پایان_هفته_برای_آغاز #معاون_رئیس‌جمهور_در_طبس #تسریع_در_توسعه_صنعت_گردشگری سفر معاون رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی/از افتتاح همزمان

#پایان_هفته_برای_آغاز
#معاون_رئیس‌جمهور_در_طبس
#تسریع_در_توسعه_صنعت_گردشگری

سفر معاون رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی/از افتتاح همزمان ۵۰۰۰ واحد مسکونی روستایی تا بهره‌بردای از یک پروژه بزرگ راه‌سازی

دکتر محمد باقر نوبخت  فردا پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه طی سفر استانی به خرسان جنوبی ضمن بازدید از طرح‌های در حال احداث، از پروژه‌های مختلف تکمیل شده نیز در این استان بهره‌برداری خواهد کرد.

در این سفر قرارداد همکاری مشترک برای اجرای ۷۵۰۰ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵ کیلووات طی دو سال با هدف ایجاد اشتغال مستقیم برای ۷۵۰۰ نفر مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری خراسان جنوبی و صندوق کارآفرینی امید امضا خواهد شد.

همچنین به منظور حمایت از #اشتغال ۳۰۰۰ نفر فعالان حوزه #صنایع_دستی استان خراسان جنوبی #تفاهمی مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری خراسان جنوبی و صندوق کارآفرینی امید صورت خواهد گرفت.

از سوی دیگر پروژه‌های #جهش_تولید استان خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۹ مابین سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری خراسان جنوبی تفاهم نامه امضا می‌شود.

طی این سفر یک روزه بازدید از #نمایشگاه_صنایع_دستی طبس، آیین #بهره‌برداری و آغاز عملیات ۱۴۵ کیلومتر #باند_دوم راه‌های استان، افتتاح همزمان ۵۰۰۰ واحد #مسکن_روستایی، بازدید از بیمارستان ۳۵ تختخوابی در حال احداث بشرویه انجام خواهد شد.

در نهایت نیز افتتاح همزمان ۱۲ ایستگاه دیجیتال صدا و سیمای استان و #افتتاح_کارخانه_کنسانتره_زغالسنگ از دیگر برنامه‌های این سفر استانی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

برخی از این قراردادها فردا در #طبس منعقد می‌شود تا آغازی در پایان هفته خردادماهی این شهرستان گرمسیری برای تقویت صنعت گردشگری و توسعه راه‌ها رقم بخورد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن