در سفر نوبخت شاهد خواهیم بود… سفر یک روزه معاون رئیس

در سفر نوبخت شاهد خواهیم بود…

سفر یک روزه معاون رئیس جمهور  و رئیس سازمان برنامه و بودجه با هدف بررسی میزان پیشرفت پروژه‌هایی که در قالب سند میان‌مدت توسعه استان در اسفندماه ۹۷ و در اولین سفر تدوین و رونمایی شده، انجام شده است.

 

وی بعد از ورود بە فرودگاە طبس بە همراە استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان و جمعی از مدیران استانی ضمن زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام و گلزار شهدا، در مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه شرکت خواهد کرد. طی تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد می‌شود، تعداد سه هزار شغل ثابت و پایدار در حوزه صنایع‌دستی استان ایجاد خواهد شد.

 

بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در سالن باغ گلشن طبس و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۵ کیلومتر باند دوم و بزرگراه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خراسان جنوبی است.

 

افتتاح پنج هزار واحد مسکن روستایی و بازسازی ۲۴۸ واحد خسارت دیده از سیل است که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تحقق طرح احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان انجام شده برنامه بعدی سفر معاون رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی خواهد بود.

 

افتتاح ۱۲ فرستنده دیجیتال برای بهره‌مندی ۱۸ روستا از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر است. همچنین در این سفر طی تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور هفت هزار و ۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی برای استان خراسان جنوبی درنظر گرفته می‌شود.

 

افتتاح و راه‌اندازی کارخانه کنسانتره زغال‌سنگ که از واحدهای تولیدی بزرگ استان در طبس از دیگر برنامه‌های لحاظ شده در سفر معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.

در جریان سفر یک روزه نوبخت به استان خراسان جنوبی تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ۷۵ طرح و پروژه در استان نیز منعقد خواهد شد/شبستان

_______________________________
#طبس_نیوز
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن