#نصیرایی_و_معتمدیان #نیمه_شبی_برای_مدیران_نیست #سفری__پر_خیر_و_برکت_برای_عشق‌آباد ✍ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه


#نصیرایی_و_معتمدیان
#نیمه_شبی_برای_مدیران_نیست
#سفری__پر_خیر_و_برکت_برای_عشق‌آباد

✍ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی را به بخش دستگردان دعوت کرده است؛ به مشکلات و مطالبات این بخش رسیدگی کرد.

مشکلات حوزه شهری از جمله توانمندسازی شهرداری، تقویت فضای سبز شهری؛ کمک به احداث مبلمان شهری؛ تامین روشنایی بلوارهای اصلی شهر؛ تقویت کمک به دهیاری‌ها؛ تامین زمین؛ کمک به اشتغال و نیز رسیدگی مشکلات کشاورزان و دامداران از جمله مواردی بود که استاندار خراسان جنوبی در گفتگوی تلفنی با مدیران عالی استان؛ دستور لازم را صادر کرد.

به عقیده مهندس معتمدیان نیمه‌شب برای مدیران در پاسخگویی جایی ندارد و ضمن احترام به حریم خصوصی مسئولان اما امور مردم باید در اولویت کاری باشد.

حجت الاسلام نصیرایی در این سفر ضمن حمایت از مطالبات مدیران بخش دستگردان از مسئولان خواست به صراحت خواسته‌های بخش را به نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی منتقل کنند و بعد باید پاسخگوی مطالبات مردم و اجرایی شدن مصوبات سفر باشند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن