با توجه به مشکلات سامانه معاملاتی آسا و قطعی این

با توجه به مشکلات سامانه معاملاتی آسا و قطعی این سامانه در روز چهارشنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۳۹۹ و عدم امکان خرید برای مشتریان صبور آگاه، به منظور جبران خسارت احتمالی ناشی از عدم خرید عرضه اولیه وپویا، کارگزاری آگاه به حساب آن دسته از مشتریانی که درخواست خرید عرضه اولیه خود را به صورت آفلاین ثبت نموده‌اند یا مانده حساب معاملاتی آنها در زمان مذکور برای خرید عرضه اولیه کافی بوده باشد، ۳۰% ارزش سهام تخصیص یافته وپویا (در قالب وجه نقد بآشگاه) به حساب بآشگاه ایشان منظور خواهد کرد.
مشتری می تواند بر اساس صلاحدید خود یا وجه را بصورت نقد دریافت کنند یا سایر مزایا و خدمات باشگاه از جمله اعتبار استفاده نمایند. (مشتریان با دریافت این مبلغ به اضافه وجه دریافتی هنگام ثبت نام قادر به دریافت یک بسته اعتباری به مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مدت یک ماه خواهند بود)
چنانچه هر یک از مشتریان کارگزاری آگاه حساب بآشگاه خود را تاکنون فعال نکرده باشند، کافی است با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور سامانه معاملاتی آساتریدرآگاه وارد صفحه بآشگاه به آدرس bashgah.com شوند تا حسابشان در این سامانه فعال شود.
برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر در خصوص اختلال پیش آمده و مواضع رسمی کارگزاری آگاه می‌توانید به آدرس press.agah.com مراجعه کنید.

https://pooya.agah.com/#/index

ثبت نام کارگزاری اگاه برای جبران خسارت با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ ع اولیه و پویا و تخفیفات یک ماهه

آکادمی ایراموز www.iramoz.com @gap_iramoz @iramoz_com
ارسال شده توسط:ابوطالب رضایی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن