‍ #هشدار_فرماندار_ویژه_طبس #مردم_کرونا_را_جدی_بگیرند محمد جواد

‍ #هشدار_فرماندار_ویژه_طبس
#مردم_کرونا_را_جدی_بگیرند

محمد جواد فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با اشاره به افزایش و شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان طبس خواستار توجه بیشتر مردم به حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی شد.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان طبس تصریح کرد:

شرایط فعلی در شهرستان طبس چندان رضایت بخش نیست و خواستار توجه بیشتر مردم به شستن دست ها، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از دستکش و ماسک در خارج از منزل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس افزود : همه ما واز جمله رسانه ها در شهرستان طبس باید برای مراکز تجمع ،منجمله مراودات خانوادگی، اداره ها و مکان های عمومی، اصناف، صنایع،معادن، مساجد و… جهت فاصله گذاری اجتماعی فرهنگ سازی و بر اجرای آن اقدام کنیم.

محمد جواد فلاحی با اشاره به رفع محدودیت هایی که در دستورالعمل های فرادست آمده است خاطر نشان کرد که ناچارا خودمان را برای زندگی در کنار این بیماری با این نگاه که با رعایت موازین بهداشتی با حداقل آسیب مواجه شویم آماده کنیم زیرا علی الظاهر چاره ای جز این نیست.

فرماندار ویژه و رئیس شورای تامین شهرستان طبس در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب سرهنگ فرحبخش فرمانده سابق بسیج سپاه شهرستان در حوزه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان و تجربه موفق مدیریت بیماری کرونا در مرحله اول در سایه امر به معروف ونهی از منکر و بویژه پذیرش خوب این مهم توسط مردم تصریح کرد : مسئولان، دهیاران، شوراهای اسلامی ،دستگاه‌های اجرایی،روحانیت عزیز و بویژه مردم گرامی،نسبت به تجمع هایی که منجر به تهدید سلامت عمومی می شود حساسیت دینی در راستای عمل واجرای امر به معروف ونهی از منکر داشته باشند.

محمد جواد فلاحی در پایان افزود : مساجد، هیات امناء و روحانیون با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت عظیم مساجد برای فرهنگ سازی مردم برای رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند.چرا که اعتقاد داریم بخش بزرگی از تغییر رفتار مردم باید از مساجد شروع شود.

@eshkabar https://t.me/joinchat/AAAAAD6vCRF0Z_pJFaBTzA
ارسال شده توسط:ابوطالب رضایی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن