عدم ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان بدون ماسک سرپرست مخابرات منطقه

عدم ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان بدون ماسک
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای دستور العمل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و همچنین به استناد مصوبات دولت ، و لزوم حفظ سلامتی کارکنان در محیط کار، استفاده از ماسک در ادارات مخابرات منطقه خراسان جنوبی برای همکاران و ارباب رجوع الزامی شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا, مشتریان برای دریافت خدمات مخابراتی, حتی الامکان از درگاه های غیر حضوری استفاده کنند.
آذری با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری گفت: مخابرات استان جهت قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا، ضمن برنامه ریزی مناسب، تمام امکانات و بسترهای لازم برای ارائه حداکثری خدمات مورد نیاز مشتریان را از طریق درگاه های غیر حضوری فراهم نموده است.
وی با معرفی درگاه های غیر حضوری از تمامی مشترکین مخابرات منطقه خواست : جهت کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، از خدمات غیرحضوری ۲۰۰۰ ” ۲۰۲۰ ” ۲۰۱۰ ، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ، ثبت خرابی تلفن ثابت ۲۰۱۱۷ و شماره گیری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند استفاده نمایند.
وی افزود: سامانه غیر حضوری خدمات تلفن همراه اول نیز با شماره گیری ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد.
سرپرست منطقه با بیان اینکه، پیرو مصوبه دولت از ۱۵ تیرماه جاری، زدن ماسک در سراسر کشور اجباری شد خاطر نشان کرد: اگر مشتریان مجبور به مراجعه حضوری شدند در مراجعات خود به مخابرات باید از ماسک استفاده کنند، وگرنه خدماتی به آنها ارائه نمی‌شود.
وی تصریح نمود: همان گونه که پرسنل نیز بدون ماسک حق حضور در محل خدمت را ندارند، ارباب رجوعان نیز باید این امر مهم را جهت حفظ سلامتی خود و پرسنل ادارات رعایت نمایند.
گفتنی است؛ الزام رعایت تمام بند‌های دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد و پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار همچنان پابرجاست و شایسته است، همکاران و ارباب رجوعان از ماسک استفاده کنند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن