‍ ✍ توجه هلدینگ های بزرگ اقتصادی به غرب استان

‍ ✍ توجه هلدینگ های بزرگ اقتصادی به غرب استان خراسان جنوبی بیشتر می شود.

♦️ در ادامه دیدار های اقتصادی حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه در ملاقات های جداگانه ای با مهندس رضوانی فر مدیرعامل هلدینگ #شستا و دکتر غریب پور رییس هیئت عامل #ایمیدرو دیدار کرد.

هلدینگ شستا یکی از بزرگ ترین شرکت های ایرانی است که توانسته زیرساخت های توسعه را در بسیاری از نقاط کشور فراهم کند. و از این پس، توجه این هلدینگ به غرب استان خراسان جنوبی بیشتر خواهد شد.

در همین راستا حجت الاسلام نصیرایی با مهندس رضوانی فر مدیرعامل جوان هلدینگ شستا ملاقات کرد.

در این دیدار فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری منطقه از سوی نماینده مطرح شد که مورد استقبال رئیس هیئت عامل شستا قرار گرفت.

در این نشست که با محوریت تحول اقتصادی این منطقه برگزار شد سخنگوی کمیسیون فرهنگی، با تأکید بر توانمندی ها و موفقیت های شرکت شستا عنوان کرد : استفاده از مدیران توانمند و قوی که دارای روحیه جهادی و خدمت به مردم می باشند در این مجموعه باعث شد تا پتانسیل های بالقوه تبدیل بالفعل شود و منافع آن با رشد سرمایه گذاری در هلدینگ های شستا به کارگران بازگردد.

حجت الاسلام نصیرایی، ضمن تشکر ازحضور شرکت شستا در فعالیت های توسعه غرب استان خراسان جنوبی گفت: هنوز پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری در این منطقه وجود دارد که پرداختن به آنها می تواند اشتغال، اقتصاد منطقه، و اقتصاد کشور را متحول کند.

‏در ادامه نماینده مردم به دیدار دکتر غریب پور رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شناخته‌شده به عنوان ایمیدرو، رفت. ایمیدرو شرکت هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن ایران است. 

‏نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود طرح های نیمه کاره گفت: حضور شرکت های قدرتمندی مانند شستا، ایمیدرو، قرارگاه سازندگی خاتم که امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های بزرگ و ملی را دارند؛ می ‌تواند بسیاری از طرح های نیمه تمام منطقه، را به بهره‌برداری برساند.

وکیل ملت ضمن معرفی صنایع و قابلیت های موجود در منطقه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان اظهار کرد: بسیاری از صنایع در منطقه ما وجود دارد که نیازمند شناسایی و بازپروری است.

وی با اشاره به سرمایه های خرد موجود در منطقه تاکید کرد، باید سرمایه‌گذارانی که علاقمند هستند به صورت مشارکتی در صنایع منطقه فعالیت کنند شناسایی و قرارداد های همکاری بین آنها منعقد گردد.

۹۹/۰۴/۳۰

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن