#مطالبه_از_نمایندگان #نگذارید_استاندار_را_ببرند #معتمدیان_تنها_نشان_تدبیروامید ✍️ نمایندگان معزز مردم شریف استان خراسان جنوبی در مجلس

#مطالبه_از_نمایندگان
#نگذارید_استاندار_را_ببرند
#معتمدیان_تنها_نشان_تدبیروامید

✍️ نمایندگان معزز مردم شریف استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی

با سلام و عرض ادب

خبر غیرقابل باور، ناگوار و بسیار ناامید کننده ای مبنی بر انتقال استاندار به استان دیگری منتشر شده است که اگر خبر صحیح باشد، شما عزیزان در ابتدای ورود به مجلس با مطالبه گسترده و غیرقابل مهار مردم مواجه خواهید شد.

از آنجا که حسب عرف رایج کشور انتخاب استاندار بدون نظر نمایندگان محترم مردم در مجلس انجام نمی شود، این انتقال، نشان از لابی قدرتمند نمایندگان استان مقصد دارد.

استاندار مخلص، بسیجی و کاردان استان توانسته است در کمتر از دو سال، استان را در مدار توسعه امیدبخشی قرار دهد که با رفتن ایشان خسارتهای جبران ناپذیری بر منطقه شرق کشور وارد خواهد شد.

بنده در محضر پروردگار عالم ضمن ادای احترام به همه استاندارانی که پس از تفکیک خراسان بزرگ، در استان ما منصوب شده اند، اعتراف میکنم هیجکدام از آنان که بعضی شان از دوستان چهل ساله بنده می‌باشند به پای این انسان پای کار نمی رسند.

از دولت محترم متعجبم که در سال پایان عمرش این تصمیم بی حاصل را گرفته است. آیا مفهوم تدییر همین است ؟ بزرگواران، شما در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته اید.

اگر نمایندگان استان مقصد قدرت این جابجائی را داشته اند، انتظار است شما هم از قدرت مردمی که پشتوانه اقدام شماست برای ابقای استفاده کنید.

بدون هیچگونه مداهنه ای آقای معتمدیان نعمتی است برای استان، این نعمت را از دست ندهیم و در شرایط سخت تحریم و با همه تنگناهائی که دولت محترم با آن مواجه است، استان را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کرده است.

به وزیر محترم کشور و دولت خدمتگزار یادآور شوید که آقای معتمدیان نماد تدبیروامید است که حقیقتا با تلاش و تدبیر جوانه های امید را در دل دردمند مردم منطقه کاشته است.

از دولت بخواهید که اجازه ندهند سرمایه گذاری سنگین مادی و معنوی انجام شده در استان متروکه شود و از محضر نماینده معزز ولی فقیه تقاضا نمایید.

از محضر مطالبه‌گر بزرگ حقوق عامه کشور نماینده محترم استان در مجلس خبرگان رهبری کمک بگیرید و مطالبه گری نمایید و یقین دارم شما می توانید.

✍ با احترام – سید محمد حسین زینلی

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن