‍ #پیام_خداحافظی قاضی حسن زاده ریاست حوزه قضایی

‍ #پیام_خداحافظی
قاضی حسن زاده ریاست حوزه قضایی بخش دستگردان با ارسال پیامی از اهالی بخش دستگردان خداحافظی کرد
متن پیام وی بدین شرح است

به نام خداوند آیینه ها
“هرآمدنی را رفتنی است .خوشا بحال آنانکه در طاعت خالقند ودرخدمت مخلوق .”                             
اهالی محترم و شریف و مومن بخش دستگردان ،
با سلام   
✅  هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی ازکلیه برادران وخواهران و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .         

✅خداوند قادر ومتعال را شاکرم که به این بنده کوچک توفیق عنایت فرمود تا نزدیک به ۵ سال از دوران عمر ناچیز خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک در حوزه قضایی برای مردمانی بزرگ در این خطه پرخاطره سپری نمایم.از این بابت برخود می بالم وبه آن افتخار می کنم .

✅خداوند بیش از همه شاهد است که در این خدمتگزاری و مسئولیت خطیر محوله تا توانستم عدالت را سر لوحه کار خود قرار دادم و از هیچ کوشش وتلاشی دریغ ننموده ام ودر همه حال فقط به خوشنودی و رضایت حضرت حق و نیز به کار گرفتن تمامی مساعی و اهتمام خویش در حسن انجام امور و وظایف محوله با هدف برقراری عدل و عدالت که موجبات رضایت خداوند ،وشهروندان عزیز و بزرگوار  باشد اندیشید ام
✅اینک که بعد از چند سال که باری بر دوش شما عزیزان بوده ام واکنون که ، توفیق ادامه  خدمت گذاری به شما عزیزان در حوزه قضایی بخش برایم میسر نمی باشد و بنا گردیده در کسوت قضا در جایگاهی دیگر خدمتم را ادامه دهم و از آن دیار سفر نمایم به رسم ادب و احترام بر خود فرض و لازم می‌دانم از همراهی و مساعدت همه مسولین و مردم خوب آن شهر و دیار در این مدت، قدردانی و تشکر کرده و از یکایک شهروندان و تاکید
می‌کنم از تک تک خواهران و برادران عذر تقصیر و قصور خواسته، حلالیت طلبیده و دعای خیرتان را در ادامه کار و زندگی ام خواستارم. همیشه یادتان را در دل خواهم داشت و خوبی ها و محبت تان را فراموش نخواهم کرد.
با تقدیم احترام
✍برادر کوچک شما علیرضا حسن زاده

گوش کنید فایل صوتی خداحافظی قاضی حسن زاده در زمان تودیع و معارفه
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن