‍          جناب سروان حبیبی فرمانده نیروی انتظامی بخش دستگردان با

‍          جناب سروان حبیبی فرمانده نیروی انتظامی بخش دستگردان با ارسال پیامی از مردم بخش دستگردان خداحافظی و حلالیت طلبید
متن پیام بدین شرح است
  
   به نام خداوند آیینه ها

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد         باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود”

سروران گرانقدرو همشهریان عزیز،
با سلام        
       ❇️ خداوند قادر ومتعال را شاکرم که به این بنده کوچک توفیق عنایت فرمود تا ۵ سال از دوران عمر ناچیز خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمانی بزرگ در زادگاه پرخاطره ام عشق آباد سپری نمایم. از این بابت برخود می بالم وبه آن افتخار می داد کنم .

❇️        در این مدت ۵ سال در تصدی فرماندهی انتظامی بخش دستگردان سعی نمودم با در نظر قرار دادن ملاحظات قانونی وشرح وظایف سازمانی مردم داری را سرلوحه کار خود قرار داده ودر اختلافات فیمابین بدوا سعی در حصول سازش ودر غیر اینصورت با دستور قضایی واستفاده از ابزار قانونی نقشی در ستاندن حق داشته باشم تا هم به وظیفه خود عمل نموده وهم مصداق روایت پیامبر که میفرمایند هر کس حق مظلومی را بگیرد همنشین در بهشت خواهد بود عمل کرده باشم.

❇️       در پایان مسئولیتم تشکر و سپاس دارم از تعامل بسیار نزدیک و همکاری همشهریان عزیز ومسئولین ادارات ونهادهای بخش زیرا این تقدیر وسپاسگزاری را کمترین احترام و صحه ای می دانم که بر این صفحه می نگارم . در این دوران قطعا اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه زحمات همکاران سبزپوشم در مجموعه فرماندهی انتظامی بخش دستگردان بوده وچنانچه قصوری سرزده متوجه اینجانب گردیده واز این روی بابت تمام قصورات وکاستی ها عذرخواه وطلب عفو وبخشش دارم.
     
❇️        از طرفی با توجه به اینکه اجرای دستورت قضایی وقانونی در مقام ضابطیت هیچ گونه معذوریتی نمی شناسد لذا از کلیه بزرگوارانی که در اجرای ماموریتهای سازمانی احتمالا دچار رنجش خاطر شده اند واز همه همشهریان گرامی در عشق آباد طلب حلالیت نموده و تقاضای دعای خیر برای فرزندانشان در نیروی انتظامی در راستای انجام وظیفه برقراری نظم وامنیت دارم.

✅در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان دارم

   ✍   با تقدیم احترام سروان مجید حبیبی

 #من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
قسمتی از فایل صوتی خداحافظی جناب سروان حبیبی در موقع تکریم .
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن