‍ ‍ رئیس کمیته امداد طبس خبر داد ✅ کمک

‍ ‍ رئیس کمیته امداد طبس خبر داد

✅ کمک ۵۲۰ میلیون تومانی نقدی و غیرنقد مردم خیر و نیک اندیش طبسی در #عید_سعید_قربان

✍به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس؛ مهندس بیضی‌زاده ضمن تبریک عید سعید قربان و پیشاپیش عید غدیر اظهار داشت: باهمراهی و حمایت خوب خیرین طبسی و خارج از شهرستان تعداد ۲۱۸ راس گوسفند و بز، ۷نفر شتر و ۳راس گاو و گوساله جمعاً به ارزش ۵۲۰میلیون تومان در #طبس، #بخش_مرکزی، #دیهوک و #دستگردان ذبح گردید و با اولویت خانواده های سالمند، بیماران صعب العلاج، ایتام و خانواده های نیازمند با رعایت کامل مسائل بهداشتی توزیع گردید.

مهندس بیضی زاده تاکید کرد: امسال طرح نذر قربانی با همراهی و حمایت مراکز نیکوکاری، خیرین طبسی و حامیان خارج از شهرستان اجرا شد که امید است با حمایت این عزیزان بتوانیم طرح ۱۰هزار پخت غذا در روز عید سعید غدیر جهت اطعام نیازمندان به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: مشارکت مردم نوعدوست شهرستان طبس در برنامه سنت حسنه قربانی که با استقبال مثال زدنی همه اقشار مردم دین دار و ولایت مدار شهرستان طبس همراه بود موجبات خرسندی را فراهم آورد تا لحظه های خدمت را ماندگارتر کند. این مهم باعث شد تا بار دیگر برگ افتخار زرین خدمت گزاری به بهترین خلق خداوندی به ثبت برسد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شریف شهرستان طبس بیان داشت: خیرین و حامیان نیک اندیش بازوان توانمند امداد در تمامی برنامه های معنوی می باشند که همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارند و خداوند را شاکریم که به لطف و مدد الهی توانستیم قدمی هرچند اندک در راستای خدمت به ولی نعمتان جامعه برداریم که امیدواریم ان شاالله مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن