‍ “دلاکوک”؛ پرشتاب در مسیر توسعه و آبادانی. روستای زیبای دلاکوک

‍ “دلاکوک”؛ پرشتاب در مسیر توسعه و آبادانی.
روستای زیبای دلاکوک یکی از قدیمی ترین آبادی های بخش دستگردان که زمانی یکی از مهم ترین مراکز کشاورزی منطقه بوده، بعد از گذر از یک دوره رکود، حالا پرشتاب تر از همیشه در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته است.
✅تشکیل شورای اسلامی، تهیه طرح هادی، ساماندهی معابر، گازرسانی و مرمت قنات از جمله پروژه های مهم و مؤثری است که طی سال های اخیر در روستای دلاکوک اجرا گردیده و باعث بازگشت رونق به این روستای قدیمی گردیده است. بعد از بهره برداری موفق از پروژه مرمت و بهسازی قنات روستا طی هفته های اخیر که موجی از نشاط و امید در بین کشاورزان ایجاد کرد،چند دستگاه ساختمان شروع به احداث و بازگشت معکوس به روستا گردیده و اکنون پروژه زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به این روستا (به طول ۱۷ کیلومتر) در آستانه بهره برداری قرار دارد.
محمدعلی شیردل بخشدار و محمدعلی قربانی رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان روز گذشته از روند اجرای پروژه آسفالت راه دسترسی به روستای دلاکوک بازدید و از تلاش های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس و بخش دستگردان قدردانی نمودند. بخشدار دستگردان با اشاره به این که اجرای پروژه های بزرگی از قبیل گازرسانی، مسکن محرومین، پوشش تلویزیونی دیجیتال و … باعث رونق دوباره روستاهای بخش شده به گونه ای که در برخی از روستاها شاهد مهاجرت معکوس هستیم؛ گازرسانی به ۱۳ روستای دیگر در سطح بخش، اجرای ۲۲۱ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی و آسفالت بخش دیگری از راه های روستایی را از دیگر برنامه های توسعه ای عنوان کرد که در سال جاری در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارد.
#شورای_اسلامی
#طرح_هادی
#گاز_رسانی
#مرمت_قنات
#آسفالت_راه_روستایی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن