‍ #نصیرایی_در_وزارت_راه_و_شهرسازی #راه_آهن_محور_همدلی امروز با حضور روسای شورای شهرستان های فردوس؛سرایان،

‍ #نصیرایی_در_وزارت_راه_و_شهرسازی
#راه_آهن_محور_همدلی

امروز با حضور روسای شورای شهرستان های فردوس؛سرایان، بشرویه و مدیرکل راه و شهرسازی استان جلسه ای در محل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، با هدف پیگیری راه آهن و جاده های مواصلاتی حوزه انتخابیه با حضور حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم انقلابی فردوس؛ طبس؛ بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و دکتر خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش آخرین اقدامات حوزه حمل و نقل توسط آقای مهندس داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان ؛درخواست های حوزه انتخابیه توسط شوراهای شهرستان مطرح شد.

در ادامه حجت الاسلام نصیرایی ضمن تاکید بر اتصال ریلی شهرستان های بشرویه ؛ فردوس و سرایان به مسیر بافق مشهد و بهره مندی این شهرستان ها از این ظرفیت ؛ بر انجام سریع مطالعات کارشناسی و دقیق این محور تاکید کردند.

نماینده مردم با اشاره به اینکه جاده های مواصلاتی شهرستانهای حوزه انتخابیه متصل به استانهای همجوار برای تکمیل دوبانده شدن نیاز به توجه ویژه دارند که این موضوع در تخصیص و توزیع اعتبارات باید در نظر گرفته شود.

در این جلسه مقرر شد مطالعات کارشناسی با اولویت بهره مندی شهرستان های حوزه انتخابیه از راه آهن انجام و ضمنا در خصوص توزیع تخصیص اعتبارات اولویت جاده های مواصلاتی مد نظر قرار گیرد.

۹۹/۰۵/۲۵

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن