#تقدیر_مجلس_از_نصیرایی #نماینده‌ای_با_مشارکت_بالا #حضور_در_تصمیمات_نظام حجت الاسلام مجید نصیرایی بر اساس ارزیابی‌های مجلس شورای


#تقدیر_مجلس_از_نصیرایی
#نماینده‌ای_با_مشارکت_بالا
#حضور_در_تصمیمات_نظام

حجت الاسلام مجید نصیرایی بر اساس ارزیابی‌های مجلس شورای اسلامی، در ۳ ماهه اول یازدهمین دوره پارلمان کشور بعنوان یکی از نمایندگانی که بالاترین مشارکت در رای‌گیری‌ها داشته است؛ مورد تجلیل هیئات رئیسه قرار گرفت.

✍ در نامه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه آمده است: مراتب سپاس و قدردانی هیئت رئیسه مجلس را به خاطر نظم و تعهد در خور تحسین آن برادر ارجمند تقدیم می‌دارد.

نکته قابل توجه در این موضوع آنجاست که حجت الاسلام مجید نصیرایی؛ علیرغم حضور مستمر در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و مشارکت جدی در جلسات کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در شورای عالی گردشگری کشور؛ موفق شده است تا در رای گیری‌ها نیز بالاترین مشارکت را داشته باشد که این نشان از تعهد یک نماینده انقلابی به بیعت خود با مردم است.

✍ #پی‌نوشت:
حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی در محافل مختلف گفته است: من به غیر از نمایندگی مردم، هیچ کار دیگری ندارم و تمام وقت خود را صرف نمایندگی مردم خواهم کرد.

احمد ابراهیمی نیا
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن