۵۰۹ نفر در خراسان جنوبی با برگزاری هشتمین آزمون مشترک

۵۰۹ نفر در خراسان جنوبی با برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان این که این استخدام در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری جذب می‌شوند، گفت: با پیگیری استاندار و بنا به اعلام نیاز دستگاه‌ها به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و براساس چارت سازمانی مصوب، استخدام بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی کارمشخص و کار معین و به تناسب پست‌های سازمانی بلاتصدی از سوی ستاد مرکزی وزارت خانه‌ها اعلام شده است.
حسینی افزود: نام نویسی برای شرکت در این آزمون از روز پنج شنبه آغاز شده است و تا روز پنج شنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد و بر اساس اطلاعیه‌های ابلاغی به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
وی زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را ۹ آبان اعلام کرد و افزود: متقاضیان باید برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.
✅معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان اینکه قبولی در آزمون کتبی، به معنی استخدام رسمی در دستگاه‌ها نیست، گفت: بعد از قبولی در آزمون، مرحله گزینش است که در این مرحله، صلاحیت پذیرفته شدگان بررسی می‌شود.
حسینی افزود: براساس قوانین و مقررات حاکم بر نظام اداری کشور، سهمیه‌های پیش بینی شده در آزمون شامل سهمیه ایثارگران، سهمیه معلولان و سهمیه آزاد است.
بیش از ۵۰ درصد یعنی ۳۱۰ نفر از سهمیه استخدامی امسال خراسان جنوبی برای آموزش و پرورش خواهد بود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن