‍ #مسکن_ملی_طبقاتی_یا_ویلایی؟ #نصیرایی_پیگیر_تحقق_خواست_مردم #مسکن_ویلایی_در_طبس_احداث_می‌شود حجت الاسلام مجید نصیرایی که فروردین ۹۹ در بازدید

‍ #مسکن_ملی_طبقاتی_یا_ویلایی؟
#نصیرایی_پیگیر_تحقق_خواست_مردم
#مسکن_ویلایی_در_طبس_احداث_می‌شود

حجت الاسلام مجید نصیرایی که فروردین ۹۹ در بازدید از اراضی ۵۰ هکتاری طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان طبس ضمن گفتگو با مدیرکل و کارشناسان راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی به طبقاتی بودن آن انتقاد کرده بود؛ همان وقت از احداث ویلایی این طرح با موافقت مسئولین مرتبط خبر داد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه همچنین در دیداری جداگانه با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی، خواستار اجرایی شدن مسکن ویلایی در طرح ملی مسکن شهرستانهای حوزه انتخابیه شده بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ پس از اطلاع درباره اجرای طبقاتی طرح ملی مسکن شهرستان طبس با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی وارد گفتگوی تلفنی شد و مطالبه مردم درباره احداث مسکن ویلایی را مورد پیگیری جدی قرار داد.

حجت الاسلام نصیرایی در گفتگویی تلفنی و جداگانه خطاب به مهندس معتمدیان استاندار و مهندس داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: ضمن احترام به نظر کارشناسان و مسئولین ذیربط براساس وضعیت جغرافیایی و سرزمینی شهرستان طبس، می طلبد که کارشناسان درباره ساخت مسکن طبقاتی تجدیدنظر کرده و مطالبه مردم مبنی بر احداث مسکن ویلایی را اجرایی نمایند.

وکیل مردم در خانه ملت ضمن قدردانی از توجه استاندار و معاونین وی و نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی پس از این پیگیری ها خبر خوشی برای مردم داشت و گفت: مسئولین استان خراسان جنوبی قول مساعد دادند تا بر اساس کار کارشناسی نسبت به احداث مسکن ویلایی در شهرستان طبس اقدام نمایند که در این زمینه صمیمانه از آنها سپاسگزاری می کنم و امیدوارم این خواسته بحق مردم هرچه سریعتر از طریق دستگاه‌های ذیربط به طور رسمی اعلام گردد.

گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان مرتبط در روز گذشته مقرر شده بود که طرح ملی مسکن در شهرستان طبس به صورت آپارتمانی و طبقاتی احداث گردد که با مخالفت‌های شدید مردمی و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مواجه گردید و مسئولین نیز در این زمینه تجدیدنظر کردند.

۹۹/۰۶/۲۴

☑️ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن