‍ سفر رییس سازمان و هیئت همراه به شهرستان طبس به

‍ سفر رییس سازمان و هیئت همراه به شهرستان طبس

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس، رییس سازمان جهاد کشاورزی به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان و هیئت همراه برای بازدید از پروژه های بخش کشاورزی، به این شهرستان سفر کردند. دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، بازدید از مجتمع دامداری دشتغران، بازدید از طرح تجهیز و نوسازی اراضی زیرسد کریت و فهالنج، بازدید از مزارع روستای رحمت آباد، نشست بررسی مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی از مهمترین برنامه‌های رئیس سازمان در سفر به شهرستان طبس بود.
غلامرضا قوسی رییس سازمان جهاد کشاورزی در بازدید از مجتمع دامپروری دشتغران شهرستان طبس، ضمن عرض خداقوت و تشکر از تلاش همه جهادگران این شهرستان گفت: شهرستان طبس در سر راه ورودی چندین شهر برای تامین نهاده ها قرار دارد که می تواند مرکز مناسبی برای فروش و صادرات محصولات کشاورزی باشد. وی با بیان اینکه برای بازاریابی در فروش محصولات کشاورزی و دامپروری می بایست از ظرفیت تشکل‌ها استفاده شود، افزود: یکی از بهترین راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی در شهرستان و استان، تکمیل زنجیره‌های تولید می باشد.
محمدجواد فلاحی، فرماندار ویژه شهرستان طبس در این بازدید نسبت به پیگیری امور مرتبط با بخش کشاورزی این شهرستان، قول مساعد داد.

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن