‍ #دیدار_دو_رقیب_دیروز #تاکید_به_توسعه_امروز #گفتگو_برای_تعالی_فردا ♦️ در نشست مشترک نصیرایی و علیزاده به تعامل

‍ #دیدار_دو_رقیب_دیروز
#تاکید_به_توسعه_امروز
#گفتگو_برای_تعالی_فردا

♦️ در نشست مشترک نصیرایی و علیزاده به تعامل و همکاری برای توسعه منطقه تاکید شد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی از خانم دکتر زهرا علیزاده ثانی نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه دعوت و در نشستی ۲ ساعته درباره همکاری پیرامون تقویت قطب درمانی شرق کشور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در دیدار با این پزشک حاذق کشوری و چهره بین المللی قلب و عروق که از فرزندان طبس می‌باشد به استفاده از ظرفیت بالای نیروی انسانی منطقه تاکید کرد.

در دیدار دو رقیب سابق انتخابات مجلس یازدهم بر تعامل و همکاری برای توسعه و تعالی بهداشت حوزه انتخابیه تاکید و طرفین خواستار استفاده از ظرفیت پزشکان و نخبگان بومی چهار شهرستان به منظور استقرار و نهادینه سازی قطب درمانی شرق کشور در طبس شدند.

حجت الاسلام نصیرایی در تشریح این جلسه گفت: با توجه به وجود فرودگاه و راه آهن و نیز آب و هوای گرم و خشک، می توان از ظرفیت‌های خاص منطقه به منظور درمان برخی بیماری‌ها به صورت ویژه استفاده کرد و البته وجود نیروی انسانی نخبه مهمترین مزیت منطقه است که می‌تواند به تقویت این چرخه کمک کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی گردشگری کشور افزود: تلاش خواهیم کرد با تعریف یک نقشه راه کارشناسی شده و وجود خانم دکتر علیزاده به عنوان یکی از نخبگان شهرستان طبس و پزشکان برجسته کشوری و نیز استفاده از علم، تجربه و تخصص پزشکان بومی و نیز فرزندان تحصیلکرده شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در راستای توسعه و تعالی حوزه بهداشت و درمان حرکت مثمری داشته باشیم که البته تحقق این مهم وابسته به مشارکت قوی مسئولان و کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی و همراهی مدیران استان خراسان جنوبی است.

‍۹۹/۰۶/۳۱

☑️ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن