‍ ✍ صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از

‍ ✍ صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از زنان خانه‌دار، روستایی و عشایری تشکیل می‌شود.

♦️ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون دولت مکلف شد پس از نهایی شدن و ابلاغ طرح جمعیت طی ۶ ماه نسبت به تشکیل صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از مادران خانه‌دار، روستایی و عشایر دارای سه تا شش فرزند اقدام کند.

مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز ( سه شنبه، یک مهرماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز با حضور برخی از اعضای کمیسیون‌های فرعی خبر داد و گفت: کمیسیون‌های فرعی مانند آموزش و برنامه و بودجه در رابطه با مباحث مرتبط طرح مذکور نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد کارشناسان مرکز پژوهش‌ها با همکاری کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تامین منابع طرح بحث و گفت و گو کنند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون دولت مکلف شد پس از نهایی شدن و ابلاغ طرح جمعیت و تعالی خانواده طی ۶ ماه نسبت به تشکیل صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از مادران خانه دار، روستایی، عشایر دارای سه تا شش فرزند اقدام کند.

نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان در مجلس یازدهم یادآور شد: بر این اساس ۷۰ درصد سهم این صندوق را دولت و ۳۰ درصد را هم خانواده و مادران تامین می کنند.

۹۹/۰۷/۰۱

☑️ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن