‍ ️مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اعلام کرد: ۱۲۵۰ نفردر

‍ ️مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اعلام کرد:

۱۲۵۰ نفردر خراسان جنوبی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

️مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: ۲۷۵۸ نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که ازاین شمار ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

️به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی،وحید داعی اعلام کرد: باتوجه به رکود برخی کسب و کارها براثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبرو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشرتصویب کرد.

️وی اضافه کرد: براساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران، کلان شهرها و سایر شهرها به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

️مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی یادآورشد: ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس از آن از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت‌ به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به این که در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

️وی عنوان کرد: از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند.

️وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن ودارای اجاره نامه رسمی باشند افزود: در مرحله اول این طرح به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق بگیران تعلق می‌گیرد.

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی

t.me/rahoshahrskh
@rahoshahrskh
skh.mrud.ir

پیج اینستاگرام
https://instagram.com/vahid.daei.ir igshid=sq0vv06ezjyr
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن