http://uupload.ir/files/pi4_img-20200922-wa0025.jpg بسم الله الرحمن الرحیم “عبادت بجز خدمت خلق نیست” در راستای قول

http://uupload.ir/files/pi4_img-20200922-wa0025.jpg
بسم الله الرحمن الرحیم
“عبادت بجز خدمت خلق نیست”

در راستای قول سرکارخانم دکتر زهرا علیزاده ثانی به مردم بزرگوار و شریف حوزه انتخابیه مبنی بر هرگونه کمک و همکاری در حوزه بهداشت و درمان، روز دوشنبه مورخ ۹۹/۶/۳۱ به دعوت حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمسیون فرهنگی مجلس ونماینده مردم شریف طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در راستای مشکلات منطقه علی الخصوص بهداشت و درمان دیداری ۲ ساعته با ایشان در مجلس داشتند.
در این دیدار ضمن تاکید حجت الاسلام نصیرایی بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان و یکی از مهمترین دغدغه های ایشان در حوزه نمایندگی، از سرکارخانم دکتر علیزاده دعوت به همکاری شد تا ایشان برنامه ها و راهکارهای خود در جهت رشد و ارتقای حوزه بهداشت و درمان را ارائه و از حداکثر توانایی ها و ارتباطات ملی و بین المللی خود در حوزه بهداشت و درمان جهت کمک به ایشان استفاده نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی هم تاکید داشتند از تمام ظرفیت های موجود جهت تحقق این موضوعات استفاده و آن ها را به سرانجام برسانند.
همچنین در حاشیه این جلسه جناب آقای دکتر امیرحسین مرتاضی از پزشکان جوان و دلسوز منطقه به عنوان نماینده دو طرف جهت نظارت و بررسی میدانی مشکلات بهداشت و درمان و ارائه راهکار های لازم جهت مرتفع کردن آن در حوزه ۴ شهرستان منسوب گردیدند.
امید است با همکاری این دو عزیز شاهد پیشرفت روزافزون در سطح حوزه انتخابیه باشیم.

صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند

کز کار خلق یک گره بسته وا کند

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن