‍ #اصلاح_قیمت_خرید_تضمینی_گندم_و_جو #اصلاح_دستورالعمل_ساماندهی_دامداری_های_غیر_صنعتی ♦️ حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم انقلابی فردوس؛ طبس؛

‍ #اصلاح_قیمت_خرید_تضمینی_گندم_و_جو
#اصلاح_دستورالعمل_ساماندهی_دامداری_های_غیر_صنعتی

♦️ حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم انقلابی فردوس؛ طبس؛ سرایان و بشرویه در ادامه پیگیرهای مسائل حوزه انتخابیه، با دکتر وفا بخش معاون امور زراعت و دکتر رضایی معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی دیدار کرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی که با همراهی نمایندگان نظام صنفی شهرستانهای حوزه انتخابیه به دیدار معاونین در امور زراعت و دامی وزیر رفته بود؛ مسائل و مشکلات بخش زراعت، دام و طیور منطقه را مطرح و خواستار تسریع در حل مسایل بخش کشاورزی شهرستانهای غرب استان خراسان جنوبی شد.

نماینده مردم ۴ شهرستان خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای دامداران سنتی خواستار، اصلاح دستورالعملهای ساماندهی دامداری های روستایی و عشایری غیر صنعتی و نیز بروز رسانی سامانه های عرفی شد.

وی با بیان اینکه به علت افزایش پنج برابری قیمت کودهای فسفاته و پتاسه ممکن است کاشت برخی محصولات زراعی از نظر اقتصادی توجیه نداشته باشد و موجب کاهش سطح زیر کشت آنها شود؛ اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم و جو و اعلام به موقع آن را، راه حلی برای حفظ سطح تولید این محصولات استراتژیک دانست.

حجت الاسلام نصیرایی با برشمردن محصولات پنبه، انار، پسته، خرما، آنغوزه، و گیاهان دارویی در شهرستان های حوزه انتخابیه، از تمرکز مدیران استان بر محصولاتی خاص انتقاد کرد و ظرفیت بالای بخش کشاورزی و دامداری در تولید و اشتغال را، فرصتی ویژه برای تامین درآمد پایدار دانست و توجه جدی وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت استان، به کشاورزی و محصولات کشاورزی غرب خراسان جنوبی را خواستار شد.

۹۹/۰۷/۰۲

☑️ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن